#1
Ik snap wat je bedoelt. Heb een keer 2 dagen achter elkaar MDMA gebruikt, veels te veel en veels te impulsief bijgedoseerd. Mijn hele lichaam protesteerde. En toch is er iets aanlokkelijks aan de grenzen opzoeken, hoe funest dit ook kan zijn.
blaatschaap404 zei:Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee? :P Ik kwam er vorig jaar op een festival eentje tegen die zich aan een dranghek vasthield (hij zat gehurkt), zodra de beat weer begon deed hij een poging tot dansen door op en neer te bewegen. Meer kon hij ook niet meer, totaal van de wereld. Ik was zelf ook niet nuchter maar toen ik dat zag werd ik toch wel een beetje misselijk :/ in mijn ogen leek het net alsof ie leeg was van binnen.
Chill, vind het enorm goed dat je dit vermeld. Heb zelf ook last gehad van de matige symptomen en dat was regelrecht een hel, ook veel beven etc. raad het niemand aanleuk..
ze maken alleen wel kans op het serotonine-syndroom.
Omg... Net een alien...
Deze mag ook in het rijtje![]()
Omg... Net een alien...
Hahaha ik wil echt niet weten hoe ik soms op het feestje staOmg... Net een alien...
Deze mag ook in het rijtje![]()
Ziet er gezellig uit inderdaadVeel van de scenes uit het eerste filmpje helemaal bovenaan zijn gemaakt van
mensen die die chemische wiet hadden gerookt en dus niet MDMA of iets dergelijks.
Die chemische wiet, ook wel spice of Salvia genaamd, dat is pas echt vuiligheid. Je kunt
er veel filmpjes van vinden, velen zijn vele malen erger, hier een voorbeeld ervan;
Synthetische wiet en salvia zijn echt twee totaal verschillende middelen...Die chemische wiet, ook wel spice of Salvia genaamd,
Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."