Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die teveel MDMA op hebben ;)

Mensen die teveel MDMA op hebben ;)

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dacht dit is wel even leuk om te delen, eventjes wat anders dan al die vragen omtrent XTC

Kijk eens hoe leuk deze mensen doen, HAHAAH xD

Hoeveel zullen ze op hebben :P?

http://www.youtube.com/watch?v=BWHhK4nnafM

P.S: Geen idee of dit het goede subforum is, maar het gaat over MDMA dus dacht, het kan hier wel :)!

Geniet van het filmpje xD
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#2
leuk..

ze maken alleen wel kans op het serotonine-syndroom.
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas wel.. maar deze mensen moeten wel heel veel gehad hebben om er op die manier bij te lopen...

Zonde voor de hersentjes...
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee? :P Ik kwam er vorig jaar op een festival eentje tegen die zich aan een dranghek vasthield (hij zat gehurkt), zodra de beat weer begon deed hij een poging tot dansen door op en neer te bewegen. Meer kon hij ook niet meer, totaal van de wereld. Ik was zelf ook niet nuchter maar toen ik dat zag werd ik toch wel een beetje misselijk :/ in mijn ogen leek het net alsof ie leeg was van binnen.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#5
blaatschaap404 zei:
Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee? :P Ik kwam er vorig jaar op een festival eentje tegen die zich aan een dranghek vasthield (hij zat gehurkt), zodra de beat weer begon deed hij een poging tot dansen door op en neer te bewegen. Meer kon hij ook niet meer, totaal van de wereld. Ik was zelf ook niet nuchter maar toen ik dat zag werd ik toch wel een beetje misselijk :/ in mijn ogen leek het net alsof ie leeg was van binnen.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk voelde diegene zich ook leeg van binnen
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marcko zei:
leuk..

ze maken alleen wel kans op het serotonine-syndroom.
Klik om te vergroten...
Chill, vind het enorm goed dat je dit vermeld. Heb zelf ook last gehad van de matige symptomen en dat was regelrecht een hel, ook veel beven etc. raad het niemand aan
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind dit soort filmpjes altijd een beetje moeilijk. Ten eerste, hoe weet men zeker dat het om mdma gaat bij alle personen. Ten tweede zie ik ook mensen waarbij hun schaamtegevoel weg is en zich bewegen zoals fijn voelt voor ze. Zonder schaamte kun je nou eenmaal raar gaan bewegen. Ik vind het juist wel mooi om te zien dat de mensen geen schaamte hebben en even doen wat gewoon lekker voelt.
Dat gezegd hebbende zijn er ook zeker bij die veel te veel van iets op hebben. Voor mij is het alleen niet obvious dat het voor allemaal geld. Vermakelijk is het wel om te zien. Doet me denken aan mijn eigen rare bewegingen omdat het fijn voelt :).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8

Deze klassieker mag hier niet ontbreken...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9

Deze mag ook in het rijtje :astonished:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:

Deze mag ook in het rijtje :astonished:
Klik om te vergroten...
Omg... Net een alien...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Omg... Net een alien...
Klik om te vergroten...

De bekendste alien onder de xtc fails. Zie hem nog maandelijks op facebook voorbijkomen al zolang of dat ik op df aangemeld ben :tearsofjoy:
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Omg... Net een alien...
Klik om te vergroten...
Hahaha ik wil echt niet weten hoe ik soms op het feestje sta :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekZ zei:
Deze mag ook in het rijtje :astonished:
Klik om te vergroten...

Die zal een aardig katertje gehad hebben de dag erna. :')
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel van de scenes uit het eerste filmpje helemaal bovenaan zijn gemaakt van
mensen die die chemische wiet hadden gerookt en dus niet MDMA of iets dergelijks.
Die chemische wiet, ook wel spice of Salvia genaamd, dat is pas echt vuiligheid. Je kunt
er veel filmpjes van vinden, velen zijn vele malen erger, hier een voorbeeld ervan;
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
leveldesigner zei:
Veel van de scenes uit het eerste filmpje helemaal bovenaan zijn gemaakt van
mensen die die chemische wiet hadden gerookt en dus niet MDMA of iets dergelijks.
Die chemische wiet, ook wel spice of Salvia genaamd, dat is pas echt vuiligheid. Je kunt
er veel filmpjes van vinden, velen zijn vele malen erger, hier een voorbeeld ervan;
Klik om te vergroten...
Ziet er gezellig uit inderdaad :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
leveldesigner zei:
Die chemische wiet, ook wel spice of Salvia genaamd,
Klik om te vergroten...
Synthetische wiet en salvia zijn echt twee totaal verschillende middelen...
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad, salvia is een dissociatief tripmiddel en heeft helemaal niets te maken met synthetische brol
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt inderdaad, mijn fout.
Was te snel met antwoorden. Heb met beide middelen geen ervaring maar moet zeggen dat ik er ook
niet op zit te wachten. Want dergelijke filmpjes vind ik behoorlijk beangstigend.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee?
Klik om te vergroten...

Dit is best interessant als je er over nadenkt. Ik heb wel eens zo strak gestaan van MDMA dat ik gewoon echt niet meer kon lopen, praten of uberhaupt een normaal gezicht trekken. Duidelijk veel te veel dat zullen jullie wel met me eens zijn.

Maar toch zoeken we elke keer net dat randje op waar we overheen willen. Een beetje als die bonghit die je door een achtbaan laat gaan. Je zegt tegen jezelf, volgende keer wat minder.

En voor je het weet neem je weer veels te veel en zit je weer in die achtbaan.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zoek ook nog wel eens de grens op, zoals met die 6-apb + MDMA mix vorige week vrijdag. Ik voelde me zoals naam van mijn triprapport al aangaf, echt als een frietje in een achtbaan.
Toch heb ik niet de behoefte dat nog een keer te doen met die sterkte. Het was geinig, maar ik merk dan zo dat gevoel dat het slecht voor je is. Misschien komt dat door m'n leeftijd.
Ik vind best leuk hoor, een keertje grenzeloos en keer gek doen. Maar hoeft van mij zeker niet meer meer meer... Gelukkig. Ik zal de combi allicht nog een keer doen, maar met veel minder MDMA. Dit ga ik niet bewust opzoeken een tweede keer. Haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."