Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

Gebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
TrippyShit zei:
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om toch :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Man je weet niet waarover je praat! Het is toch logisch dat het effect veel beter is als je het apart inneemt...
[/quote]
Nee, het heeft een sterker effect als je het niet appart inneemt. Wel goed lezen wijsneus :openmouth: Je hoort het op te lossen, dat zegt ie toch zelf!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Even serieus, om terug te komen op je vraag:

1. Nee.
2. Nee.
Klik om te vergroten...
Ik heb hierom hardop gelachen, de rest van de mensen in dit hele huis zullen zich wel afvragen wat er nu zo leuk is, ik ga het ze niet uitleggen...

HAAL NOU GODVERDOMME GEWOON PEP, RITALIN IS NIET GEMAAK OM DOOR JE DRINKEN TE GOOIEN, RITALIN IS GEMAAKT OM TE GEBRUIKEN BIJ EEN GEBREK AAN CONSENTRATIE, DAT HEB JE NIET NODIG OP EEN GOEDE ZATERDAGAVOND, PEP IS ZO GOEDKOOP DAT HET BIJNA GRATIS IS, DUS DOE NOU EENS NIET ZO KINDERACHTIG!

Zo dat lucht op
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beeeb zei:
Ja, ik gebruik wel eens Ritalin.
Nee, ik heb geen ADHD of een andere aandoening waar mijn dokter het voor voorschrijft
Nee, ik vind het geen partydrug
Ja, ik gebruik het wel om te studeren
Nee, ik vind het niet relext om er energydrank of koffie bij te drinken
Want, ik word daar een beetje onrustig/licht opgefokt van.

Beeeb
Klik om te vergroten...

voor mij geld precies hetzelfde,

en heb het wel eens geprobeerd met alcohol erbij, enige effect is dat er voor je gevoel geen effect is dus beetje zonde van zowel de alcohol als de ritalin : :wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
KORT MAAR KRACHTIG

Ja dat doe ik weleens
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik nog geen speed gebruikte, was ik een vrij grote ritalin / relatine -gebruiker.
Het was gewoon heel erg aanwezig in mijn omgeving.
Nu heb ik veel liever een lijn pep natuurlijk, maar toen was het wel leuk.
Als je nog geen speed gebruikt hebt is ritalin even lekker.

Ik denk ook dat Ritalin een heel stuk minder schade toebrengt aan je lijf dan speed.
Dus ik ben al blij als die 13/14 - jarigen die al geboeid zijn door drugs Ritalin gebruiken ipv pep.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
Nee

Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
Klik om te vergroten...

idd je moet feesten zonder iets gebruiken stelletje losers doe ik ook niet (voordat ik nu boze mensen over me heen krijg dit was sarcasme ff voor de duidelijk want ik weet nu al dat niet iedereen dit zo op gaat vatten)[/quote]

Goed dat je er even aan toevoegde dat je sarcastisch bezig was :grin:
ik had het al verkeerd opgenomen. :tearsofjoy:

Uit tekst kan je niet altijd afleiden of iemand iets sarcastisch bedoeld he
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Klik om te vergroten...

Was al bijna deze stelling aan het torpederen tot ik besefte dat sarcasme de wereld nog niet uit was :tearsofjoy:
k
karmashesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Irritant dat sarcasme van iedereen voor de mensen die wel graag serieus iets te weten willen komen.
Ja wel grappig oke. Maar irritant.
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo iedereen,
ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan:

1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken??
2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken?


bij 1. voelde ik mij heel erg energiek en heel erg gefocust en bij 2. ging ik losser dan normaal.

of jullie jullie ervaringen willen vertellen en/of nog advies willen geven voor een betere rush(MET RITALIN DAN)

*als je ritalin niet medicinaal gebruikt graag even vermelden:wink:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#11
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
iliketoparty zei:
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Wordt het dan opgenomen door de superheld die van binnen zit?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
iliketoparty zei:
Hallo iedereen,
ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan:

1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken??
2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken?
Klik om te vergroten...

Even serieus, om terug te komen op je vraag:

1. Nee.
2. Nee.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...

Nee

Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...

Nee

Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
Klik om te vergroten...

idd je moet feesten zonder iets gebruiken stelletje losers doe ik ook niet (voordat ik nu boze mensen over me heen krijg dit was sarcasme ff voor de duidelijk want ik weet nu al dat niet iedereen dit zo op gaat vatten)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Als je een sterker effect wil, dan leg je toch een dikke lijn speed?

ik snap echt niet waarom mensen ritalin gebruiken terwijl speed bij een klotedealer een tientje de gram kost...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Klik om te vergroten...

Hmmm drank maakt je hersenen niet kapot AT? .... google eens op korsakov syndroom
Cheers :beer:
d
dizaLid
01-01-2024, 00:00
#19
zoveel sarcasme boven mij
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Straks ook onder je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."