Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

Gebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, doe dan gewoon speed en coke en als dat niet genoeg is kun je daar nog altijd bij gaan drinken in plaats van te kutten met ritalin. Echt nutteloos als partydrugs vind ik, enkel goed om mee te studeren. Dan doet het wel prima zijn werk, dat wel.
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahah lol
er zijn zo te zien niet veel mensen waarmee ik deze ervaringen kan delen, jammer :(

en voor de mensen die denken dat dit mijn manier is van uitgaan en dat ik dit DE shit vind, get a life... :rolleyes:

ik weet nu iig genoeg, thx hoe vaag je reactie ook was :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Straks ook onder je.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kon het echt niet laten :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Angramar Temenos zei:
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Klik om te vergroten...

Hmmm drank maakt je hersenen niet kapot AT? .... google eens op korsakov syndroom
Cheers :beer:
Klik om te vergroten...

Wacht, had je echt m'n sarcasme niet door? Echt?
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik gebruik wel eens Ritalin.
Nee, ik heb geen ADHD of een andere aandoening waar mijn dokter het voor voorschrijft
Nee, ik vind het geen partydrug
Ja, ik gebruik het wel om te studeren
Nee, ik vind het niet relext om er energydrank of koffie bij te drinken
Want, ik word daar een beetje onrustig/licht opgefokt van.

Beeeb
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om toch :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om toch :)
Klik om te vergroten...

Man je weet niet waarover je praat! Het is toch logisch dat het effect veel beter is als je het apart inneemt...

Eerst je drankje drinken, als die inslaat je pilletje! Anders neutraliseert het één het ander...
Duh! :rolleyes:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
TrippyShit zei:
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om toch :)
Klik om te vergroten...

Man je weet niet waarover je praat! Het is toch logisch dat het effect veel beter is als je het apart inneemt...

Eerst je drankje drinken, als die inslaat je pilletje! Anders neutraliseert het één het ander...
Duh! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lol ... en niet te vergeten je drank met een rietje te drinken hé, just to go all the way !!!
:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."