#1
Irritant dat sarcasme van iedereen voor de mensen die wel graag serieus iets te weten willen komen.
Ja wel grappig oke. Maar irritant.
Ja wel grappig oke. Maar irritant.
maiskorrel zei:waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Wordt het dan opgenomen door de superheld die van binnen zit?iliketoparty zei:het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
iliketoparty zei:Hallo iedereen,
ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan:
1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken??
2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken?
iliketoparty zei:maiskorrel zei:waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Oom Klaas zei:iliketoparty zei:maiskorrel zei:waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Nee
Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
Als je een sterker effect wil, dan leg je toch een dikke lijn speed?iliketoparty zei:maiskorrel zei:waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Angramar Temenos zei:Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.


Oom Klaas zei:Straks ook onder je.
Flameon zei:Angramar Temenos zei:Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Hmmm drank maakt je hersenen niet kapot AT? .... google eens op korsakov syndroom
Cheers![]()
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om tochiliketoparty zei:maiskorrel zei:waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."