Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

Gebruik jij wel eens ritalin met energy/bier?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
karmashesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Irritant dat sarcasme van iedereen voor de mensen die wel graag serieus iets te weten willen komen.
Ja wel grappig oke. Maar irritant.
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,
ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan:

1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken??
2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken?


bij 1. voelde ik mij heel erg energiek en heel erg gefocust en bij 2. ging ik losser dan normaal.

of jullie jullie ervaringen willen vertellen en/of nog advies willen geven voor een betere rush(MET RITALIN DAN)

*als je ritalin niet medicinaal gebruikt graag even vermelden:wink:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#4
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
iliketoparty zei:
het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Wordt het dan opgenomen door de superheld die van binnen zit?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
iliketoparty zei:
Hallo iedereen,
ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan:

1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken??
2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken?
Klik om te vergroten...

Even serieus, om terug te komen op je vraag:

1. Nee.
2. Nee.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...

Nee

Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...

Nee

Je weet niet hoe je moet feesten jongekut!
Klik om te vergroten...

idd je moet feesten zonder iets gebruiken stelletje losers doe ik ook niet (voordat ik nu boze mensen over me heen krijg dit was sarcasme ff voor de duidelijk want ik weet nu al dat niet iedereen dit zo op gaat vatten)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Als je een sterker effect wil, dan leg je toch een dikke lijn speed?

ik snap echt niet waarom mensen ritalin gebruiken terwijl speed bij een klotedealer een tientje de gram kost...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Klik om te vergroten...

Hmmm drank maakt je hersenen niet kapot AT? .... google eens op korsakov syndroom
Cheers :beer:
d
dizaLid
01-01-2024, 00:00
#12
zoveel sarcasme boven mij
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Straks ook onder je.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad, doe dan gewoon speed en coke en als dat niet genoeg is kun je daar nog altijd bij gaan drinken in plaats van te kutten met ritalin. Echt nutteloos als partydrugs vind ik, enkel goed om mee te studeren. Dan doet het wel prima zijn werk, dat wel.
i
iliketopartyLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahah lol
er zijn zo te zien niet veel mensen waarmee ik deze ervaringen kan delen, jammer :(

en voor de mensen die denken dat dit mijn manier is van uitgaan en dat ik dit DE shit vind, get a life... :rolleyes:

ik weet nu iig genoeg, thx hoe vaag je reactie ook was :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Straks ook onder je.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kon het echt niet laten :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Angramar Temenos zei:
Drugs zijn voor losers. Echte mannen gebruiken alcohol. Dat is legaal en geen drugs, en het maakt je hersenen niet kapot zoals al die rotzooi als lsd paddo's en dmt.
Klik om te vergroten...

Hmmm drank maakt je hersenen niet kapot AT? .... google eens op korsakov syndroom
Cheers :beer:
Klik om te vergroten...

Wacht, had je echt m'n sarcasme niet door? Echt?
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, ik gebruik wel eens Ritalin.
Nee, ik heb geen ADHD of een andere aandoening waar mijn dokter het voor voorschrijft
Nee, ik vind het geen partydrug
Ja, ik gebruik het wel om te studeren
Nee, ik vind het niet relext om er energydrank of koffie bij te drinken
Want, ik word daar een beetje onrustig/licht opgefokt van.

Beeeb
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
iliketoparty zei:
maiskorrel zei:
waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken?
Klik om te vergroten...

het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt.
Klik om te vergroten...
Gelukkig geloof je het zelf & daar gaat het immers om toch :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."