Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zoveel sarcasme boven mij"
"gewoon de kant waar hij niet snel brandt een beetje laten vlammen dat werkt wel"
"dat vrouwtje is wel echt een held ze was laatst ook in the level helemaal losgaan en shit :P"
"Drinken jullie in voor een schoolfeest? Soms, als we zin hebben. En wat was dan de reden? Goedkoper dan op het feest zelf kopen en gezelligheid Indrinken alleen of met vrienden? Met vrienden. En om welke hoeveelheid drank ging het? Weinig, ik denk 5 glazen ofzo Waren ouders op de hoogte van het indrinken? Nee, niet dat ik weet, maar wel een groot vermoeden waarschijnlijk"