Nick de Neger zei:Erowid zei:Risperidone is a serotonin and dopamine receptor antagonist. It is approved for the treatment of schizophrenia, and is sometimes prescribed as an adjunct therapy for the treatment of aggression, Tourette's syndrome, bipolar disorder, obsessive-compulsive disorder and other disorders.
Wat dus inhoud dat het je serotenine en dopamine receptor blokeerd. Verder staat het hier heel uitgebrijd beschreven maar deze tekst vind ik net iets te lang
http://www.priory.com/focus9.htm
Als het goed is merk je dus niks van de MDMA als je risperdon op hebt... Verder zou het genoeg moeten zijn als je 2 dagen voor MDMA gebruik stopt met Risperdal. Maargoed, ik blijf bij me standpunt dat je beter op zoek kan gaan naar een ander slaapmiddel... Risperdal is echt een marteling voor je lichaam namelijk en heeft de verkeerde bijwerkingen.
Je kan het ook gewoon proberen met homeopatisch meuk of vrij te verkrijgen slaappillen bij de drogisterij ofzo... deze zijn niet verslavend en bevatten meestal kruiden mixen enzo![]()
ik kan het weten ik slik elke dag 400 mg Solian (neuroleptica -> anti -psychoticum) en ik gebruik daarop mdma en dit werkt goed dus no problemaaaaaaa discothekaaaaa PARTY ON !!!!!!!