#1
ZERO- zei:Ben in juni afgestudeerd als orthopedagoog! Inclusief diagnostiek aantekening. Als ik terug ben in NL op zoek naar een baanMeejheM zei:zero, ondertussen heb je twee keer rerefereerd aan je werk in dit topic. mag ik vragen wat je doet, of is dat privé?![]()
Lachen, de meest empathische wetenschap die ik ken. netjes dat je je studie af hebt. leuke doelgroep welke je gekozen hebt.
wat betreft een IQ test, toen ik opgenomen was kreeg ik ook een IQ test, maar ik weet nog steeds niet of dat vanwege een profielschets maken was, of dat het op het lijstje stond van de studente-weet-ik-veel die die test afnam. ik heb geprobeerd te sjoemelen, maar dat nemen ze ook mee, dus de score was weer hoog.
dat wil je echt niet hebben bij hulpverleners, want dan verwachten ze meer van je, wat er misschien door andere redenen niet inzit.