#1
Gewoon spacen. Zal mij een worst wezen of ik drukker of rustiger word.
mdmaessen zei:oke ben al blij dat ik niet de enige bij.
ik ben normaal een erg druk type dusja weet niet of dat daar door komt :P

Ik denk dat ik het precies hetzelfde heb wat kun je eraan doen?precies dat wat paperplane zegt inderdaad.
Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb
ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker.
Na 8 jaar krijg je denk geen reactie meer...Ik denk dat ik het precies hetzelfde heb wat kun je eraan doen?
Nee denkt het ook niet maar mis door iemand anders welNa 8 jaar krijg je denk geen reactie meer...
precies dat wat paperplane zegt inderdaad.
Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb
ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."