Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc pillen word er rustig van

xtc pillen word er rustig van

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon spacen. Zal mij een worst wezen of ik drukker of rustiger word.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#2
ADHDers hebben een chronisch te kort aan dopamine. Ritalin (methylfenidaat) zorgt er net als MDMA ook voor dat je beschikbare dopamine level verhoogd wordt, waardoor het op dat gebied vergelijkbaar kan werken bij ADHDers. Maar de belangrijkste stof waar het op werkt is serotonine en daar zit geen overlapping in of verschil tussen ADHDers en niet-ADHDers.
m
mdmaessenLid
01-01-2024, 00:00
#3
normaal worden mensen heel sociaal van pillen
maar bij mij is dit juist omgekeerd
als ik pillen gebruik kunnen er 1, 2, 3 of 4 zijn
kunnen jingjangs zijn kunnen qdances zijn maakt allemaal niet uit
ik word heel rustig ik zeg helemaal niks
is dit normaal?
ik word wel gewoon vaag en je ziet het ook wel aan mij
maar dan zeg ik gewoon niks
zijn er mensen die dit ook hebben
of is dit helemaal niet normaal?

mvg,
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben meestal stil als ie hard begint in te slaan. Als iemand dat praat wor ik stront shagerijnig omdat ik me space een beetje lekker probeer te sturen. Maar het ligt ook net aan je bui en met wie je ben ofcourse.
m
mdmaessenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja klopt en dat vind ik juist kut iedereen gaat mij dan sjaggerijnige vent noemen
maar ik heb dat dus gewoon tijdens de gehele trip
heeft iemand die hier ook ervaring mee heeft misschien tips voor?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar heb je het wel naar je zin? Los gezien van de reacties van anderen. Ik werd er meestal ook op aangekeken of ik het wel naar m'n zin had (lang geleden), omdat ik vaak stil was en niet zo uitbundig. Sommige mensen zijn gewoon wat rustiger en minder uitbundig dan anderen. Dat is een minder bekende reactie, maar er zijn zat mensen die dat hebben. Wees gewoon jezelf en probeer je niet aan te passen aan anderen.
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dat ook wel eens dat ik dan half uurtje even helemaal niks zeg.
Gewoon genieten van de dingen om je heen, lekker relaxt!
Daarna voel ik aan me lijf of ik kan feesten of niet. :tearsofjoy:
Meestal ben ik dan nog beetje chill, maar als ik even doorzet zit ik weer goed in die trip!
m
mdmaessenLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke ben al blij dat ik niet de enige bij.
ik ben normaal een erg druk type dusja weet niet of dat daar door komt :P
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#9
mdmaessen zei:
oke ben al blij dat ik niet de enige bij.
ik ben normaal een erg druk type dusja weet niet of dat daar door komt :P
Klik om te vergroten...


Ik ben ook erg druk hoor!:P
maar afentoe heb ik even een heerlijk dipje en zit ik in me eigen wereldje.
maar daarna ga ik echt hard!

Maar als je het zelf ook niet 'leuk' vind, moet je je er ff overheen zetten.
Is echt moeilijk maar daarna ga je vast en zeker heerlijk :mrgreen:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TS, is er ooit ADHD bij je gediagnostiseert? Wer

AD(H)D is waarschijnlijk een stoornis die inwerkt op dopamine, en mindere mate serotonine.
Xtc herstelt misschien het dopamineevenwicht waardoor jij rustiger bent.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#11
precies dat wat paperplane zegt inderdaad.

Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb :grin:

ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker.
g
gtje19Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoepende-Neerlander zei:
precies dat wat paperplane zegt inderdaad.

Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb :grin:

ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het precies hetzelfde heb wat kun je eraan doen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
gtje19 zei:
Ik denk dat ik het precies hetzelfde heb wat kun je eraan doen?
Klik om te vergroten...
Na 8 jaar krijg je denk geen reactie meer...
g
gtje19Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Na 8 jaar krijg je denk geen reactie meer...
Klik om te vergroten...
Nee denkt het ook niet maar mis door iemand anders wel
f
festifanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoepende-Neerlander zei:
precies dat wat paperplane zegt inderdaad.

Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb :grin:

ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker.
Klik om te vergroten...



Same here
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA verhoogt dopamine waardoor AD(H)D mogelijk kan worden onderdrukt. Daarnaast heeft het ook ontspannende effecten volgens diverse bronnnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."