Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"normaal worden mensen heel sociaal van pillen maar bij mij is dit juist omgekeerd als ik pillen gebruik kunnen er 1, 2, 3 of 4 zijn kunnen jingjangs zijn kunnen qdances zijn maakt allemaal niet uit ik word heel rustig ik zeg helemaal niks is dit normaal? ik word wel gewoon vaag en je ziet het ook wel aan mij maar dan zeg ik gewoon niks zijn er mensen die dit ook hebben of is dit helemaal niet normaal? mvg,"
"ja klopt en dat vind ik juist kut iedereen gaat mij dan sjaggerijnige vent noemen maar ik heb dat dus gewoon tijdens de gehele trip heeft iemand die hier ook ervaring mee heeft misschien tips voor?"
"oke ben al blij dat ik niet de enige bij. ik ben normaal een erg druk type dusja weet niet of dat daar door komt :P"