Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En de laatste x dat ik gebruikte pakte ik maar een kwartje. en dar ging ook niet lekker"
"En dan ga ik rustig ergens in een hoekje zitten. En zou dan het liefst gewoon naar huis gaan."
"De Dunne zei: Ik hoop mg en geen gram. Das een behoorlijk dosis. Iedereen reageert anders op deugs. Setting, mindset etc is erg van belang bij mdma. Klik om te vergroten... Ja Mg maar ik heb vanavond weer een feestje en ik ga gwn kijken bij nog minder of dat wel goed uitpakt"
"Mezelf zei: Je precies dit.. Daarbij is 210mg best wel veel. Ik doe ook niet veel met deze hoge dosis dan alleen maar om mij heen kijken en veel zitten. Opzich niet vervelend ofzo maar voor een feest neem ik persoonlijk liever wat minder. Zit sowieso eigenlijk nooit boven de 2mg per kilo lichaamsgewicht. In mijn geval over een hele avond 160 a 170mg. Neem vaak eerst 80mg, anderhalf uurtje later 40mg erbij om dan na 3a 4 uur nog 40mg bij te pakken. Klik om te vergroten... Oke bedankt. Dan ga ik dat vanavond ook proberen dat zo te doen"
"Snoepende-Neerlander zei: precies dat wat paperplane zegt inderdaad. Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het precies hetzelfde heb wat kun je eraan doen?"
"De Dunne zei: Na 8 jaar krijg je denk geen reactie meer... Klik om te vergroten... Nee denkt het ook niet maar mis door iemand anders wel"
"Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker. Wat kan ik er aan doen om me niet zo te voelen?"
"De Dunne zei: Hoeveel tijd zat er tussen je gebruik en hoeveel mg mdma gebruik je per keer? Klik om te vergroten... Er zat ongeveer 4 uur tussen en ik heb pillen van 210 gram. maar had maar een halfje op."
"acht.zes zei: @gtje19 Je vergist je in de drug, dat is bij speed het geval en niet bij XTC, dat ADHD-ers er vaak juist rustiger door worden. Wat XTC betreft, bijdoseren geeft andere effecten dan de eerste pil op een avond. Klik om te vergroten... Maar het is al bij de eerste halven pil gelijk de 2e x dat ik gebruikte"
"De Dunne zei: Nee per keer. Hoeveel weken, dagen of maanden zat er tussen elke keer xtc gebruik? En per keer hoeveel mg mdma? Klik om te vergroten... Er zat een maand tussen ongeveer. En dan pak ik een halfje per x dus 2 x een halfje op een feestje."