Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snoepende-Neerlander zei: precies dat wat paperplane zegt inderdaad. Ik heb ergens eens iets gelezen over dat ADHD'ers juist rustig worden van xtc. Ik heb me hier in verdiept omdat ik precies dezelfde kenmerken heb. Stil zijn, willen zitten en vooral luisteren naar wat anderen te vertellen hebben in plaats van zelf de boventoon willen hebben zoals ik dat gewoonlijk heb ik heb nu 4 keer gebruikt, en alleen bij de eerste keer werd ik enigszins wat drukker. Klik om te vergroten... Same here"
"Ik heb dit ook meegemaakt! Ik was bewust van het feit dat ik er niet helemaal bewust bij was... snapje ik zelf vond het echt een hele nare ervaring! Die dag heb ik veel te hoge dosering gehad. Gelukkig wist ik dat het door de x kwam dus dat zei ik ook aldoor tegen mezelf, anders was ik sowieso in paniek geraakt. Absoluut eens maar nooit weer!!!! Mijn dosering resoluut omlaag gegooid en nergens meer last van gehad."