Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mdmaessen zei: oke ben al blij dat ik niet de enige bij. ik ben normaal een erg druk type dusja weet niet of dat daar door komt :P Klik om te vergroten... Ik ben ook erg druk hoor!:P maar afentoe heb ik even een heerlijk dipje en zit ik in me eigen wereldje. maar daarna ga ik echt hard! Maar als je het zelf ook niet 'leuk' vind, moet je je er ff overheen zetten. Is echt moeilijk maar daarna ga je vast en zeker heerlijk"
"Altijd als ik illy's op heb ben ik 9 van de 10 x misselijk. Is dat tegen te houden? of iemand tips waardoor het minder kan worden. Graag niet antwoorden als je alleen maar kan zeggen: Geen XTC gebruiken. Alleen serieuze antwoorden graag"
"Ik word misselijk na een uur, en het houd ongeveer 2 uur lang aan. 1 x heb ik wel moeten overgeven. Heel soms heb ik er geen last van als ik iedere x kwartjes pak. Ik neem niet meer dan ander halve pil & ik weeg 75 kilo. Vooraf eet ik goed & gezond, na 4/5 uur na mijn avond eten ongeveer neem ik een pil meestal in."
"Tufnut zei: Allereerst wil ik opmerken dat 1,5 halve pil geen ene zak zegt. Het is van belang mg te weten. Je zult dus moeten zorgen dat je altijd je pillen test zodat je precies weet wat je neemt en daar dus bewust mee kan gaan spelen. Verder zie ik niet direct aanknopingspunten dus toch even verder vragen dus... Je geeft aan geen last te hebben als je kwartjes pakt. Doe je dat vaker of is dat een eenmalige ervaring? Ik begrijp uit je verhaal dat je er al vaker last van hebt gehad..., wanneer was het het ergste? had je toen veel of weinig gebruikt en in welke hoeveelheid (ook hier weer zou het antwoord het best in mg gegeven moeten worden, maar desnoods in aantal pillen). gebruik je er nog iets anders bij (nicotine, alcohol, canabis of iets dergelijks). Hoe veel en wat drink je als je aan de X bent? Heb je in het dagelijks leven snel last van misselijkheid? Klik om te vergroten... Ik heb 2 x iedere x kwartjes gebruikt en daar geen last mee gehad. Mijn eerste keer x had ik ook geen last van misselijkheid. Het ergste was wanneer ik er ook keta bij had gebruikt (eige schuld want het werkt tegen) ik gebruik altijd standaard ander halve pil, dan zit ik het lekkerste in die trip. Ik gebruik blauwe nike's maar weet niet hoeveel mg erin zit. Ik rook wel tijdens mijn trip, verder drink ik veel water. Iets zoets krijg ik niet weg. Ik drink ook geen alcohol & in het dagelijks leven ben ik niet snel misselijk."
"Ik heb het even na gevraagd bij een vriend van me die het had laten testen, en er zit 152.4 mg MDMA in"
"Ohhh die 1e x...goeie herinneringen! Maar idd zoals ze hierboven al zeggen, gebruik het eens in de zoveel tijd. Zelfs na 2 maanden niet te hebben gebruikt krijg je dat gevoel van je 1e x niet terug. Doe het zo afentoe eens, dan blijft het leuk! Als je het een paar dagen achter elkaar doet heeft het geen effect, je moet meer en meer nemen om er een beetje bij in de buurt te komen."
"Ik heb wel eens gehad 2 dagen na xtc gebruik dat ik bloed moest plassen, iedere x wanneer ik moest (is niet precies het zelfde als wat je vriendin heeft, maar toch). Als je je echt zorgen maakt zou ik even met haar naar de dokter of het ziekenhuis gaan."
"met mijn 1e keer had ik dat ook, ik had 2 kwartjes op. Daarna was ik moe, had het koud, voelde me down, maar wou wel gezelschap van iemand waar ik om gaf. Hun zeiden tegen mij dat het slim zou zijn als ik nog een halfje zou pakken. nadat ik dat had gedaan ging ik ongelofelijk lekker! Maar vergeet deze dingen niet voordat je xtc gebruikt: Heb ik goed gegeten? Hoe voel ik me eigen? down of blij? Als je die pil hebt ingenomen blijf dan bij mensen die ook blij zijn, niet bij ruzie makers of verdrietige mensen. Ik hoop dat je volgende keer wel leuk word voor je! Want het gevoel is ongelofelijk klote"
"Aan je verhaaltje te lezen lijkt het er op dat je nog niet de juiste drug heb gevonden. Je leven hoeft ook weer niet TE perfect te gaan, als je maar gewoon op dat moment happy bent. Bij een kwartje heb je alleen een beetje zelfvertrouwen (dat heb ik althans) maar ik ga niet hard ofzo. Probeer eens om iedere keer kwartjes te pakken misschien dat dat beter inslaat bij je? En probeer bij speed een heel klein puntje, gewoon kleine beetjes. Wacht wel tot dat de tijd 'voorbij' is wanneer het in moest slaan voordat je weer wat pakt stel hij slaat niet aan. Ik raad je aan om eens een avondje thuis of bij vrienden wat te gebruiken. Geen drukte om je heen, gewoon gezellig met ze'n alle! Als je nog vragen hebt over iets hoor ik het graag! En have fun bij de volgende keer xtc!"
"Ik heb dat ook wel eens dat ik dan half uurtje even helemaal niks zeg. Gewoon genieten van de dingen om je heen, lekker relaxt! Daarna voel ik aan me lijf of ik kan feesten of niet. Meestal ben ik dan nog beetje chill, maar als ik even doorzet zit ik weer goed in die trip!"