#1
Ja, tijdje geleden alweer. Moest een soort enquête invullen en dat gingen ze vergelijken met die van een half jaar geleden. Verschil met toen en nu is dat ik toen net onder het niveau van mensen zonder ADD/ADHD zat en tegenwoordig op het niveau van mensen zonder ADD/ADHD zit. Blijkt dat de medicatie wel degelijk werkt Maar ben er nog steeds niet helemaal tevreden mee. Bijwerkingen blijven vervelend :/MeejheM zei:Al bij de arts geweest?
