#1
Moet altijd kakken als t inkikt soms negeer ik dat![:tonguewink:]()
Waarom niet: "Toch maar weer een lijntje pep?"...Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje en weet niet helemaal goed wat ik ermee aanmoet.
Ik heb al redelijk wat ervaring met xtc. De laatste jaren vooral thuis op een after. Ik ben ermee begonnen op feestjes. Helaas eindigde dit voor mij vaak in overgeven bij inslag. Daardoor ben ik overgegaan op pep. Inclusief de nacht erna niet slapen. Ik weet het het hoort erbij, maar daarom niet meer rot.
Nu ben ik toch weer erg in twijfel om komend feestje toch weer een pilletje te gebruiken. Nu is het zo dat ik er thuis altijd heel erg lui van werd de laatste tijd. Dit resulteerde in veel zetten en liggen. Ik weet dus niet zo goed of ik er goed aan ga doen en vind het spannend.
Wat is jullie ervaring hiermee? Ik weet dat dit met de set en setting te maken kan hebben, maar ben benieuwd of iemand dit herkend?
Ik vind het nu toch wel weer spannend om te gebruiken op een feestje, ook omdat ik niet weet hoe ik er dan op kan reageren.
Groetjes en alvast bedankt voor het lezen![]()
Ben je weer bang te moeten overgeven?
Sommige mensen hebben het standaard bij inkicken.
Hoeveel is je start dosis?
Ik heb een keer de tip gekregen om hem in te nemen met melk. Melk zorgt voor een beschermend laagje in je maag. Waardoor je wellicht er wat beter mee omgaat.
Je kan het overgeven ook accepteren. Ik vond het lang niet zo erg als bij alcohol. Moest 2x achter elkaar. En de 2e keer proefde het als zoete kersen kauwgum
Als Je je er druk om maakt dat het kan gebeuren, ben je er zo mee bezig dat het wellicht juist gaat gebeuren
.
Waarom niet: "Toch maar weer een lijntje pep?"...
Hey Jol,
Set en setting zijn zeker belangrijk voor een goede xtc ervaring. Nu klinkt het voor mij alsof je in het verleden misschien teveel hebt gebruikt of juist te kort op elkaar. Mag ik vragen hoeveel je weegt en hoeveel je op zo'n avond neemt?
Indien je dus teveel of te snel op elkaar neemt zal het loving effect van xtc afnemen wanneer je een volgende avond gebruikt.
Mijn advies is om de xtc op het feestje te laten liggen, tenzij je steeds je lichaamsgewicht x 2 als maximale dosis op de avond hebt genomen en minstens 2 a 3 maanden tussen gebruik hebt gehouden. Indien je die regels hebt gehanteerd kun je als je het echt wilt xtc gaan gebruiken.
1 pil is tegenwoordig circa 180 a 280 mg. Met jouw gewicht zou je dus op de 90 tot 120mg komen op een avond in totaal, waarbij je met 1 hele pil dus overdoseert. Mijn tip is om je pillen te laten testen en aan de hand daarvan te nemen. Ik heb zelf de laatste keer ongeveer 70% van die totale dosis als begindosis genomen en de laatste 30% bijgenomen. Was voor mij een top avond met hetzelfde gevoel als de eerste keer.Ik weeg rond de 60 kilo en ik denk dat ik ongeveer 1 pil nam gedurende zo’n avond. Dit deed ik 1 keer in de 2 a 3 maanden. Dus opzich was dit wel ongeveer volgens de “regels”.
Energie wordt met MDMA minder geforceerd dan met Amfetamine. Mijn ervaring is dat als ik mij fit voel dit ook te merken valt tijdens een tripje. Je geeft aan dat je er niet echt de tijd voor hebt ivm werk waar denk ik wel eens de kern van het verhaal zou kunnen liggen.Wat is jullie ervaring hiermee?
Ja maar als je dan toch moet overgeven, sta je de hele tijd gal te kotsen lijkt me? Ook niet echt prettig voor je maag, etc.Als je dat niet doet en het op een lege maag neemt is de kans op misselijk worden het kleinst.
In mijn ervaring is 2-3 uur van te voren niet eten best belangrijk voor de mate waarin je trip verloopt. Toen ik een uur van te voren goed had gegeten en een uur later een kwartje naar binnen had gewerkt duurde het zeker 1,5 uur voordat ik heel lichtjes iets merkte.Ja maar als je dan toch moet overgeven, sta je de hele tijd gal te kotsen lijkt me? Ook niet echt prettig voor je maag, etc.
Ja maar als je dan toch moet overgeven, sta je de hele tijd gal te kotsen lijkt me? Ook niet echt prettig voor je maag, etc.
Alle MDMA pil batches die ik ooit heb laten testen kwamen uit op 200mg gemiddeld, ik had de indruk dat dit de modus is. Wellicht is een hele pil wat stevig voor iemand van 60kg wat je wellicht ook op de maag merkt.
Ja dat was toen ja. Tegenwoordig zit er sowieso minimaal 240mg in een pil, uitlopend tot 330mg. Pillen van 400 tot 450mg heb ik het afgelopen half jaar ook steeds vaker voorbij zien komen. Deze pillen zijn echt een stuk groter vergeleken met die van 240 en kosten ook iets meer. 200mg is tegenwoordig beneden de standaard.Gemiddeld zit er 171 milligram MDMA in een xtc-pil. De sterkste pil die werd aangetroffen bevatte 296 milligram. Maar slechts 3 procent van de pillen bevat meer dan 200 milligram
Ik dacht dat de supermannen, dominos, goudstaven, heinekens, etc wel iets meer dan 3% van de markt omvatten maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk. I don't know man. :PMaar slechts 3 procent van de pillen bevat meer dan 200 milligram =)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."