#1
@Bas
Dus jij hebt pillen boven de 400mg laten testen bij het testcentrum? Iets zegt me van niet...
Dus jij hebt pillen boven de 400mg laten testen bij het testcentrum? Iets zegt me van niet...
Daarom heb ik ook een aanhangertje gekocht voor achter de auto. Moet die pil toch mee kunnen nemen naar het feestje...@Chillax
300mg maar? Da's niks, er zijn zelfs XTC pillen van tegen de 200 kilogram op de markt heb ik begrepen:
https://drugsforum.nl/threads/vraag-kruistolerantie-lsd-en-xtc.65889/
![]()
Ik heb een jaar geleden nog pillen gehad die getest waren op 60mg. We noemde deze gekscherend onze "kleuterpillen"200mg is tegenwoordig beneden de standaard.
Nee inderdaad nog niet, maar ik kan dit wel laten doen, ook om er echt zeker van te zijn dan.@Bas
Dus jij hebt pillen boven de 400mg laten testen bij het testcentrum? Iets zegt me van niet...
240mg is wel echt de standaard geworden.Je zegt nu dat ALLE pillen sowieso 240mg of meer bevatten. Ik heb toch echt pilletjes thuis met 167mg en 200mg.
Doseren van een pil van 140mg met jouw lichaamsgewicht van 60kg komt in mijn ogen neer op iets minder dan een halfje, en daarna nog een kwartje bijnemen na circa 1,5 uur. Die 1,5 uur is een richtlijn, dus mocht jij het idee hebben dat je na die 1,5 uur nog steeds aan het stijgen bent zou ik nog even wachten.Thanks allemaal voor de reacties! Hier heb ik zeker wat aan. Een vriend van mij heeft pillen rond de 140 Mg (getest). Hoe zou ik deze kunnen doseren?
Nu was het vaak overgeven en misschien inderdaad wel van de hoeveelheid.
Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik in mijn hoofd vaak een heel “nuchter” gevoel houd. Lichamelijk heb ik dan wel zware benen en armen, maar mijn lijf en hoofd krijgt niet dié kriebels. Ook niet na overgeven op zo’n moment.
Wat blijft het toch raar spul
Als je dan toch zo twijfelt, waarom probeer je een combinatie niet uit? Pak 1/3 van je pil op het feest, wacht op de inslag en kijk of dit goed verloopt. Zodra hij aan het werken is, neem een lijntje pep erbij (liefst geen bommetje, vanwege de aanslag van xtc al op je maag) en kijk een uur later verder hoe en wat. Of iets bijnemen van de xtc (zelfde dosering) of overgaan op de pep de rest van de avond. Wel rustig aan doen met beiden als je combineert, het zijn beiden uppers met zo goed als dezelfde negatieve bijwerkingen.Ergens blijf ik de keuze ook lastig vinden.
Of veilig en vertrouwd bommetjes speed, een perfect feestje maar vervolgens heel de nacht balen.
Of spannend weer een keer een pilletje op een feest en niet weten hoe hij valt.
Toch is het elk feest weer zo’n dubio om deze 2 dingen dat ik erover na blijf denken.
Ik dacht dat de supermannen, dominos, goudstaven, heinekens, etc wel iets meer dan 3% van de markt omvatten maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk. I don't know man. :P
Het wordt je vergeven hé, ik zal die 1P-LSD onderzoeken nog eens linken in de toekomst, ik vond ze terug op Bluelight na een google search.Zoals je in mijn bron kon lezen (die ik gelukkig wel gewoon netjes had vermeld)
Mja, je weet hoe er over het slikken en of beweringen over de sterkte van niet geteste pillen wordt gedacht, dus lijkt me zeker verstandig om toch eens langs het testcentrum te gaan. Gelukkig schat je ze te hoog in in plaats van te laag (zal wel ingefluisterd zijn door de dealer of zo) dus is de kans op overdosering wat minder in deze.Nee inderdaad nog niet, maar ik kan dit wel laten doen, ook om er echt zeker van te zijn dan.
Het wordt je vergeven hé, ik zal die 1P-LSD onderzoeken nog eens linken in de toekomst, ik vond ze terug op Bluelight na een google search.![]()
"On the topic of Psilocybin and Psilocin, one of the most frequent questions I am asked is, “Isn’t it true that psilocybin is immediately converted to in the blood stream, and so the two chemicals are in essence identical, molecule for molecule?” At this moment I always suppress a brief sense of mental fragmentation, with the automatic reply, “Where is the evidence that psilocybin is converted to in man?” If it exists, I certainly do not know of it. This clears my conscience. I really do not know the answer. But I have a tremendously strong suspicion that it really does." - A. ShulginChill! Ik ben heel benieuwd naar de bron!
Ik heb ook altijd die nare misselijkheid met mdma, daarom zou ik eerder voor pep kiezen.Ergens blijf ik de keuze ook lastig vinden.
Of veilig en vertrouwd bommetjes speed, een perfect feestje maar vervolgens heel de nacht balen.
Of spannend weer een keer een pilletje op een feest en niet weten hoe hij valt.
Toch is het elk feest weer zo’n dubio om deze 2 dingen dat ik erover na blijf denken.
Ik heb ook altijd die nare misselijkheid met mdma, daarom zou ik eerder voor pep kiezen.
Ik snap dat ‘heel de nacht balen’ niet zo goed. Je kan toch als je thuis komt lekker een muziekje opzetten, drankje of jointje er bij pakken en lekker gaan chillen. Ik ben altijd nog wel in een goede mood na een festival, helemaal als ik pep gebruikt heb. Je moet sowieso niet in bed gaan liggen als je weet dat je toch niet kan slapen.
Wellicht is snuiven ook een beter idee als bommetjes want volgens mij duurt het effect veel langer als je het oraal neemt. Als je niet te laat bijpakt op het festival (lees: na 15.00) val je tegen het eind van de nacht misschien zelfs wel in slaap.
Succes met je keuze iig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."