Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ergens blijf ik de keuze ook lastig vinden. Of veilig en vertrouwd bommetjes speed, een perfect feestje maar vervolgens heel de nacht balen. Of spannend weer een keer een pilletje op een feest en niet weten hoe hij valt. Toch is het elk feest weer zo’n dubio om deze 2 dingen dat ik erover na blijf denken."
"Rosie zei: Ben je weer bang te moeten overgeven? Sommige mensen hebben het standaard bij inkicken. Hoeveel is je start dosis? Ik heb een keer de tip gekregen om hem in te nemen met melk. Melk zorgt voor een beschermend laagje in je maag. Waardoor je wellicht er wat beter mee omgaat. Je kan het overgeven ook accepteren. Ik vond het lang niet zo erg als bij alcohol. Moest 2x achter elkaar. En de 2e keer proefde het als zoete kersen kauwgum Als Je je er druk om maakt dat het kan gebeuren, ben je er zo mee bezig dat het wellicht juist gaat gebeuren Klik om te vergroten... Het is vooral de angst om te moeten overgeven in het bijzijn van iedereen haha. Thanks voor de tip van melk! Dat verkopen ze alleen volgens mij niet op een festival denk ik. Maar misschien is het idee van s’ ochtends een glas melk al genoeg. Startdosis verschilt. Ik heb het soms bij een kwart, en pas nam ik thuis een halve omdat ik dacht dat het lichte pillen waren (ja stom hahah ik weet het) en toen gebeurde het pas nadat ik had bijgenomen. Niet echt een pijl op te trekken."
"Bas zei: . Waarom niet: "Toch maar weer een lijntje pep?"... Klik om te vergroten... Ja dat is voor mij ook een beetje het dubio nu. Ik zie altijd zo op tegen dat wakker zijn. Ik kan het ivm werk niet meer permitteren om te gaan afteren. En zie dan echt de muren op me afkomen als ik niet kan slapen ."
"Misfit zei: Hey Jol, Set en setting zijn zeker belangrijk voor een goede xtc ervaring. Nu klinkt het voor mij alsof je in het verleden misschien teveel hebt gebruikt of juist te kort op elkaar. Mag ik vragen hoeveel je weegt en hoeveel je op zo'n avond neemt? Indien je dus teveel of te snel op elkaar neemt zal het loving effect van xtc afnemen wanneer je een volgende avond gebruikt. Mijn advies is om de xtc op het feestje te laten liggen, tenzij je steeds je lichaamsgewicht x 2 als maximale dosis op de avond hebt genomen en minstens 2 a 3 maanden tussen gebruik hebt gehouden. Indien je die regels hebt gehanteerd kun je als je het echt wilt xtc gaan gebruiken. Klik om te vergroten... Ik weeg rond de 60 kilo en ik denk dat ik ongeveer 1 pil nam gedurende zo’n avond. Dit deed ik 1 keer in de 2 a 3 maanden. Dus opzich was dit wel ongeveer volgens de “regels”."
"Thanks allemaal voor de reacties! Hier heb ik zeker wat aan. Een vriend van mij heeft pillen rond de 140 Mg (getest). Hoe zou ik deze kunnen doseren? Nu was het vaak overgeven en misschien inderdaad wel van de hoeveelheid. Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik in mijn hoofd vaak een heel “nuchter” gevoel houd. Lichamelijk heb ik dan wel zware benen en armen, maar mijn lijf en hoofd krijgt niet dié kriebels. Ook niet na overgeven op zo’n moment. Wat blijft het toch raar spul"
"Nou even een update na mijn festival afgelopen zaterdag! Via via kreeg ik de tip om een maagbeschermer te slikken. Ik heb vooraf mijn maximale dosis afgesneden en niet meer meegenomen naar het feest. Alleen bij inslag voelde ik een heel licht zuur gevoel in mijn maag, maar dit verdween erg snel! Op het feest voelde ik mij de helft van de dag wel weer moe en ik vond de mensen om me heen wel heftig. Tegen het eind van het feest, had ik een opleving. Eenmaal thuis aangekomen, toch eigenwijs weer een kwartje genomen. Ik twijfelde al een beetje. Toen ineens erg misselijk en het voelde helemaal niet chill. Voortaan toch maar stoppen bij twijfel haha."
"Hallo allemaal, Ik heb een vraagje en weet niet helemaal goed wat ik ermee aanmoet. Ik heb al redelijk wat ervaring met xtc. De laatste jaren vooral thuis op een after. Ik ben ermee begonnen op feestjes. Helaas eindigde dit voor mij vaak in overgeven bij inslag. Daardoor ben ik overgegaan op pep. Inclusief de nacht erna niet slapen. Ik weet het het hoort erbij, maar daarom niet meer rot. Nu ben ik toch weer erg in twijfel om komend feestje toch weer een pilletje te gebruiken. Nu is het zo dat ik er thuis altijd heel erg lui van werd de laatste tijd. Dit resulteerde in veel zetten en liggen. Ik weet dus niet zo goed of ik er goed aan ga doen en vind het spannend. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik weet dat dit met de set en setting te maken kan hebben, maar ben benieuwd of iemand dit herkend? Ik vind het nu toch wel weer spannend om te gebruiken op een feestje, ook omdat ik niet weet hoe ik er dan op kan reageren. Groetjes en alvast bedankt voor het lezen"