Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Kristallen snuiven?

MDMA Kristallen snuiven?

27 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#1
of het pijn doet aan de neus hangt ook van de mdma af.
ik heb wel is gesnoven zonder dat ik er veel last van had. maar ook wel is dat ik een kwartier lang een loop neus had zo zeer als het deed.
ik ben toch groot voorstander van door je drankje gooien
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter zou je MDMA sulfaat snuiven maar op zich maakt het vrij weinig uit, zie gewoon dat je het dusdanig goed platduwt/kapotmaakt tot het snuifbaar poeder vormt.

Branderig gevoel heb ik nooit ervaren...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Michael13 zei:
In je reet kan op 2 manieren.

1 je zorgt dat je wat soepeltjes ben van achteren en er glijmiddel op je ass en je vingers zit. Daar doe je een beetje M op en breng je in. Het nadeel is dat dit dan ook vaak op de buitenrand kan komen.

2 je pakt een klein spuiten van 5ml daar doe je de gewenste hoeveelheid M in en mengt dit dan met een beetje lauw water en je zult het vast wel raden... het spuitje breng je in en spuit dan langzaam de vloeistof in je.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd hoe je op dit oude topic gekomen bent. Waar zat jij op te Googlen?
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerst de vijzel en morzel binnen, dan fijn tot poeder malen. En er prikt niks meer in je neus,
De smaak in je keel is wel om van te kotsen
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar wel in je bloed. Denk maar aan zetpillen. Op deze manier sla je juist je maag en je lever over (als ik het goed heb)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippleKX zei:
In je reet meen je dat nou?? Haha..
Dat is toch raar :P als je iets in je reet stopt komt dat toch niet in je maag:P haha
Klik om te vergroten...

Jij moet nog veel leren
t
trippertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
het brand inderdaad als een ziekte in je neus.
maar na zo'n 20 a 30 seconden was dat bij mij weg
maar dan hou je nog een smerige smaak over in je bek waar je inderdaad egt van kan :kots: .
dat blijft zo'n 5 minuutjes en dan proef je het niet meer en begint het te werken.
Tip: ik had als tegengaan van de smaak van die grote bubbelicious kauwgom en dat werkte best goed als je die smaak van die kauwgom maar in je bek blijft houden.
vrienden van me hebben het gehad dat ze door die smaak naar de wc moesten lopen om te kotsen
maar ik vond het zkr de moeite waard
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt het versnijden met lidocaine zodat je neus wordt verdoofd, en je dus geen brandgevoel hebt.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat branden vind ik echt wel meevallen hoor..Tuurlijk, het voelt niet fijn, maar na 20 seconden heb ik er geen last meer van. En die smaak, tja, kan wel meer drugs bedenken die niet lekker smaken, hoort er een beetje bij vind ik. Je kan het alsnog gewoon uitspugen, of wegspoelen met water/iets anders..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
uitspugen is zonde?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan kristallen opsnuiven idd, dit heb ik vroeger gedaan voordat ik begon met bommen. Inprinciepe valt het brandende gevoel best mee. Bij het snuiven heb je ongeveer 1/3 van de hoeveelheid die je bommed nodig. Verder vraag ik me af of met lidocaine versnijden helpt. Ik weet persoonlijk niet wat de inwerkingstijd is van die zooi is, maar de mdma begind gelijk al te branden. Misschien eerst lidocaine snuiven en dan later pas de mdma er achteraan gooien?
Verder is het volgens mij wel zo dat het langer duurt voor de mdma is opgenomen als je lidocaine gesnoven hebt, aangezien je bloedvaten in je neus tegelijkertijd ook aan worden gespannen / verdunnen waardoor er minder bloed doorheen loopt en de mdma dus minder snel opgenomen kan worden.

Tegen die smerige smaak in je keel kan je chips, popcorn of snoep eten, het hoeft niet veel te zijn maar het zorgt ervoor dat je meer speksel aanmaakt, waardoor de vieze smaak sneller weggespoeld kan worden. En de smaak in je keel komt eerder dan het niet meer honger hebben, bij mij altans :mrgreen:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
het brandt echt niet zo hard om MD te snuiven, kristallen gewoon goed pletten anders kan het idd wel pieken...
komt wat rapper op, mss ietsje heftiger maar daar merk ik weinig verschil in
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
uitspugen is zonde?
Klik om te vergroten...

Klopt ook wel, vast niet alle MDMA zal meteen door je neusslijmvlies opgenomen zijn..ik spuug 't ook nooit uit :P
t
trippertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien kwam het bij mij omdat het de eerste keer was dat ik het gebruikte en nog nooit eerder had gesnoven.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je HEEEEEEEEEL erg veel pijn in je neus wilt, moet je het vooral lekker gaan snuiven... :rolleyes:
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#16
1x gedaan, gelijk bloedneus en de volgende dag echt goed last gehad :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is toch ook 10x zo slecht voor je neus als coke of speed? Qua permanente schade bedoel ik dan.
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brandt als hel, maar je bent wel lekker strak. Heb wel ooit gehoord dat het fikse hersenschade oplevert. Een aanrader; mix een half lijntje met speed
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fiesje moest een piesje.
De meeste doen het op het toilet, maar zij kwakt het op het net!
:wave:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
Mij niet gezien, ik bom wel.
Klik om te vergroten...
+1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."