Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje beste XTC momenten

je beste XTC momenten

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha wauw klinkt inderdaad leuk !
Heel veel dingen zijn ook zó herkenbaar, zoals dat van dat rennen. :grin:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een leuke verhalen lees ik hierboven :)

@MusicIsLife
Dankjewel,
En lucky you ! Het lijkt mij zeker het ultieme geluk wat jij hebt meegemaakt. :grin:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond allemaal,

Iedereen die eens xtc heeft gebruikt en het fijn heeft ervaren heeft vast wel te maken hebben gekregen met een hele intense moment tijdens je trip waar je later uren over hebt willen praten.

Wat je op dat moment meemaakt en voelt kan zo heerlijk zijn dat je het met iedereen zou willen delen. Zelf vind ik het ook geweldig om met vrienden onze ervaringen te delen. :grin: :grin:

Ik heb gelukkig zelf ook heel veel van deze wonderlijke momenten mee mogen maken, en eentje wat me heel erg bij is gebleven wil ik graag met jullie delen :

Ik was thuis met een vriendin van mij, en we namen beide 1 hele rode superman. '
Na een kwartier sloeg hij lekker in, gelijk al 'het achtbaan' gevoel. En we zaten beide behoorlijk in onze space.
Later ging ik even naar mijn balkon voor frisse lucht, ik deed mijn ogen eventjes dicht en zag een CEV (Closed Eye Visuals).
Daarin zag ik 3 lange rijen onder elkaar met doodskoppen, waarvan de doodskoppen neonlichten straalden. En de doodskoppen bewogen in blokjes van buitenaf naar binnen toe en in het midden verdwenen ze.



Het was echt één van de mooiste dingen wat ik heb gezien ! Het kwam ook waarschijnlijk doordat ik dat pilletje heel nam wat ik overigens ook nooit meer zal doen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was en herken je een aantal dingen laat dan ook gelijk jou ervaring achter !

Groetjes
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk topic!

Mijn mooiste moment was toch wel op a state of trance dit jaar. Ik zat vol in mn space en het meisje dat ik al leuk vond stond voor me. Ik liep naar haar toe, gaf haar van achter een kusje op de wang en sloeg mn armen om haar middel en bleef zo een paar minuten staan. Op dat moment heb ik echt het ultieme geluk ervaren :)
Nu heb ik een relatie met haar! :grin: :grin: happy me!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh wauw MusicIsLife dat klinkt wel heel nice! ASOT was supergoed, jouw ASOT zo te horen nog beter dan de mijne :)

Een van mijn beste momenten was wel dat voor de eerste keer in mijn leven mn pilletje insloeg terwijl op dat moment op de stage als verrassing Moby werd aangekondigd! :hearteyes: wat een held...
U
UhNeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een leuke verhalen, word er helemaal vrolijk van! :hearteyes:
Zelf is mijn beste moment sowieso de eerste keer. Hele lage dosis, niet echt weten wat we konden verwachten, na ontzettend lekker gaan het tweede halfje voelen opkomen en hélemaal achteraan het festival waar we toen waren losgaan als een malle. Maar dan ook echt raar losgaan :') Ik dacht op dat moment ook echt dat ik met nog nooit zo goed had gevoeld, werd er bijna emotioneel van. Vervolgens uit de trein komen en met z'n drieën hand in hand naar huis lopen :hearteyes: Mooie tijden.
A
AdriftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn beste XTC momenten zijn niet op 1 hand te tellen, maar het meest bijzondere moment was voor mij toch wel de eerste keer dat ik het gebruikte...
Ik voelde me al een maand of 2 depressief en lusteloos omdat ik leed aan intens liefdesverdriet. Mijn 2 beste vriendinnen besloten me mee te nemen naar Solar. We waren nog nooit met z'n 3en naar een festival geweest (wel afzonderlijk) en zij vonden het tijd dat ik weer een beetje normaal zou gaan doen. Totaal zonder enige verwachting ben ik meegegaan. Alledrie hadden we nog nooit XTC gebruikt. Mijn vriendinnen wilden dat heel graag eens doen, en in mijn staat van zijn dacht ik dat het toch niet veel erger met me kon gaan. Schouderophalend stemde ik in, en verbazingwekkend genoeg hadden we een uur later al 6 pillen gefixt.

Tegen het eind van de middag mikte we er alle drie een halve in. We stonden bij een spacy electrobandje te kijken dat aardig klonk en het was aangenaam warm. Hoewel ik er nonchalant in meegegaan was voelde ik me direct na het moment van droppen zenuwachtig en onrustig.. Dit hield een half uur aan waarin ik in mezelf gekeerd doemscenario's mbt mijn gemoedstoestand van de laatste tijd icm de XTC bedacht...maar toen kwam het moment.
Het moment dat ik buiten de open tent waar we in stonden iets op de grond zag fonkelen. Gebiologeerd liep ik erop af, ik bukte en zag dat het een ketting was met een soort van amulet eraan. Toen ik het opraapte voelde ik een gloed van positieve energie door me heen stromen. Meteen schoot het woord 'liefdes-amulet' door mijn hoofd. Met dat ding om mijn nek, zo besloot ik, kon ik het leven weer aan. Getroffen door deze sterk spiritueel voelende ervaring stond ik op en keek ik naar de lucht. DE LUCHT! Woooowww.... de lucht was nog nooit zo wijds en blauw. De wolken zo imposant. En de ruimte om mij heen zo aangenaam aanwezig. Het was net of ik in een klap weer ontvankelijk voor het leven was geworden! Met de grootste glimlach ooit liep ik terug naar mijn vriendinnen. Die hadden inmiddels ook een behoorlijke euforische inslag gekregen. De hele dag en nacht hebben we gedanst (op blote voeten want zo voelde ik me meer geaard!) en stonden we in liefdevolle verbinding met alle mensen om ons heen.

Ik zal nooit vergeten dat mijn vriendin zei dat het lang geleden was dat ze me zo gelukkig had gezien en dat ze terugverlangde naar die vriendin. Ik heb die avond aan mezelf beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer zonder pijn te leven en sterk in mijn schoenen te staan.

De hele week na het festival heb ik me bijzonder wakker geschud gevoeld. Ik kon het zelfs niet laten om deze ervaring met mijn moeder te delen! Hoewel ik me voor kan stellen dat het lang niet voor iedereen of in ieder geval slim is om drugs te pakken als je je kut voelt heeft het mij geholpen de positieve kant van het leven weer in te zien, en over mijn verdriet heen te komen.

Inmiddels is dit zo'n 3,5 jaar geleden maar nog steeds als ik aan de pillen ga draag ik mijn liefdes-amulet :hearteyes:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Adrift zei:
Mijn beste XTC momenten zijn niet op 1 hand te tellen, maar het meest bijzondere moment was voor mij toch wel de eerste keer dat ik het gebruikte...
Ik voelde me al een maand of 2 depressief en lusteloos omdat ik leed aan intens liefdesverdriet. Mijn 2 beste vriendinnen besloten me mee te nemen naar Solar. We waren nog nooit met z'n 3en naar een festival geweest (wel afzonderlijk) en zij vonden het tijd dat ik weer een beetje normaal zou gaan doen. Totaal zonder enige verwachting ben ik meegegaan. Alledrie hadden we nog nooit XTC gebruikt. Mijn vriendinnen wilden dat heel graag eens doen, en in mijn staat van zijn dacht ik dat het toch niet veel erger met me kon gaan. Schouderophalend stemde ik in, en verbazingwekkend genoeg hadden we een uur later al 6 pillen gefixt.

Tegen het eind van de middag mikte we er alle drie een halve in. We stonden bij een spacy electrobandje te kijken dat aardig klonk en het was aangenaam warm. Hoewel ik er nonchalant in meegegaan was voelde ik me direct na het moment van droppen zenuwachtig en onrustig.. Dit hield een half uur aan waarin ik in mezelf gekeerd doemscenario's mbt mijn gemoedstoestand van de laatste tijd icm de XTC bedacht...maar toen kwam het moment.
Het moment dat ik buiten de open tent waar we in stonden iets op de grond zag fonkelen. Gebiologeerd liep ik erop af, ik bukte en zag dat het een ketting was met een soort van amulet eraan. Toen ik het opraapte voelde ik een gloed van positieve energie door me heen stromen. Meteen schoot het woord 'liefdes-amulet' door mijn hoofd. Met dat ding om mijn nek, zo besloot ik, kon ik het leven weer aan. Getroffen door deze sterk spiritueel voelende ervaring stond ik op en keek ik naar de lucht. DE LUCHT! Woooowww.... de lucht was nog nooit zo wijds en blauw. De wolken zo imposant. En de ruimte om mij heen zo aangenaam aanwezig. Het was net of ik in een klap weer ontvankelijk voor het leven was geworden! Met de grootste glimlach ooit liep ik terug naar mijn vriendinnen. Die hadden inmiddels ook een behoorlijke euforische inslag gekregen. De hele dag en nacht hebben we gedanst (op blote voeten want zo voelde ik me meer geaard!) en stonden we in liefdevolle verbinding met alle mensen om ons heen.

Ik zal nooit vergeten dat mijn vriendin zei dat het lang geleden was dat ze me zo gelukkig had gezien en dat ze terugverlangde naar die vriendin. Ik heb die avond aan mezelf beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer zonder pijn te leven en sterk in mijn schoenen te staan.

De hele week na het festival heb ik me bijzonder wakker geschud gevoeld. Ik kon het zelfs niet laten om deze ervaring met mijn moeder te delen! Hoewel ik me voor kan stellen dat het lang niet voor iedereen of in ieder geval slim is om drugs te pakken als je je kut voelt heeft het mij geholpen de positieve kant van het leven weer in te zien, en over mijn verdriet heen te komen.

Inmiddels is dit zo'n 3,5 jaar geleden maar nog steeds als ik aan de pillen ga draag ik mijn liefdes-amulet :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Haha wauw, klinkt als een geweldige ervaring ! Ben wel enorm blij voor je dat je het zo goed is bevallen en ook verandering in je leven heeft gebracht. Of in je mind haha maar goed mooi verhaal :grin: :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn 2de pillenavond, onbeheerst, je bent jong en je wilwat... wat een nacht.
Vrijdagavond tien biertjes achterover gekapt in ons favoriete ondergrondse techno/house cafe.
Komt een vriendin opdagen met 10 dubbele rooie hartjes, ik koop ze allemaal voor mij en 2 vrienden en die vriendin direct terug om nog
Over amper 2 uur elk drie gedropt (toen waren ze niet 220 mg fzo :) ).
Man wat was dat zalig, heel die keet aan de X, iedereen loved up, een opkom kende ik toen niet echt
Het begon zonder enig voorteken, na 3 kwartier vn de eerste pil een goeie slag 10sec en ik ging pieken. Slikte er 2 bij en was goed voor de rest van de nacht.
Waren we zo overweldigd dat we een bostrip wilden doen.
Nog met de muziek in de oren, helemaal waus over de straten slingerend,
overal gedaantes en schimmen, kleine kinderen spelen, 100den mensen op stap met de hond om 3u snachts :rolleyes:
In het bos aangekomen intussen zo hard aan het gaan dat de teletubbies ons verwelkomen en dat we maar niet kunnen zwijgen over het feit dat alles superzalig is, dat de teletubbies met ons mee moeten, ergens waren we terug in de onbevreesde onzorgelijke kindertijd gestapt. Een schattige tuinkabouter in de achtertuinen was opeens een trippartner tot iemand zei; zet terug, de mensen kijken (welke mensen :grin:), de lichtjes in het bos van waar ze ook kwamen, ze zorgen voor een verlichting in de heftige oogtrillingen.
De trip eindigde met enkele peuken en spliffs op een bankje, engeltjes boven het water, kastelen in de lucht, pratende bloemen :confused: en vanaf dan total blackout, ik denk dat we de weg naar huis slapend bewandeld hebben, niemand weet nog iets, we kwamen allemaal tot besef thuis in mijn living, heel wazig maar bijna zogoed als nuchter. Hebben dan zo een 8u geslapen., terug tiptop in orde voor bioscoop met de chickies, een crash kende ik nog niet..

1van mijn herinneringen die ik nooit zal vergeten :grin:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
of ik zat achter in de auto’ ik en een vriend kwamen net een dag terug uit bali van vakantie. daar vroegen ze overal taxi taxi ! sir u need taxi?
dus ik zat achterin en ik zag al verderop op de parkeerplek alemaal marktjes en locals dingen kopen. toen haalde me vriend me in eensuit een gesprek bleek da ik tegen een taxi persoon aan t praten was
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat dit de derde keer was dat ik het deed. Dat was samen thuis met mijn vriend omdat iemand dat ons had aangeraden. We hadden blauwe supermans en ik had uiteindelijk 2,5 op terwijl ik normaal max 1 pak. Totaal geen verstand van drugs en steeds doorgepakt. Was wel echt heerlijk! Pyjama aan, kleedjes en kussens op de grond. Lekker muziekje aan en zo hebben we ons wel vermaakt. We waren op een gegeven moment zelfs zo vaag dat we uit het niks dingen zeiden. Zo zei ik ineens 'pas op politie' en hij zei 'kom je me ophalen bij de zandhopen'. Dat was zijn oude peuterspeelschool :tongueout:. We reageerden steeds met een 'he wat?', waarna de ander ook zei 'he wat?'. Daarna even lachen en de schouders ophalen en dat herhaalde zich nog een aantal keer :tongueout:. Een ervaring om nooit te vergeten of te herhalen :rolleyes:
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
Mijn 2de pillenavond, onbeheerst, je bent jong en je wilwat... wat een nacht.
Vrijdagavond tien biertjes achterover gekapt in ons favoriete ondergrondse techno/house cafe.
Komt een vriendin opdagen met 10 dubbele rooie hartjes, ik koop ze allemaal voor mij en 2 vrienden en die vriendin direct terug om nog
Over amper 2 uur elk drie gedropt (toen waren ze niet 220 mg fzo :) ).
Man wat was dat zalig, heel die keet aan de X, iedereen loved up, een opkom kende ik toen niet echt
Het begon zonder enig voorteken, na 3 kwartier vn de eerste pil een goeie slag 10sec en ik ging pieken. Slikte er 2 bij en was goed voor de rest van de nacht.
Waren we zo overweldigd dat we een bostrip wilden doen.
Nog met de muziek in de oren, helemaal waus over de straten slingerend,
overal gedaantes en schimmen, kleine kinderen spelen, 100den mensen op stap met de hond om 3u snachts :rolleyes:
In het bos aangekomen intussen zo hard aan het gaan dat de teletubbies ons verwelkomen en dat we maar niet kunnen zwijgen over het feit dat alles superzalig is, dat de teletubbies met ons mee moeten, ergens waren we terug in de onbevreesde onzorgelijke kindertijd gestapt. Een schattige tuinkabouter in de achtertuinen was opeens een trippartner tot iemand zei; zet terug, de mensen kijken (welke mensen :grin:), de lichtjes in het bos van waar ze ook kwamen, ze zorgen voor een verlichting in de heftige oogtrillingen.
De trip eindigde met enkele peuken en spliffs op een bankje, engeltjes boven het water, kastelen in de lucht, pratende bloemen :confused: en vanaf dan total blackout, ik denk dat we de weg naar huis slapend bewandeld hebben, niemand weet nog iets, we kwamen allemaal tot besef thuis in mijn living, heel wazig maar bijna zogoed als nuchter. Hebben dan zo een 8u geslapen., terug tiptop in orde voor bioscoop met de chickies, een crash kende ik nog niet..

1van mijn herinneringen die ik nooit zal vergeten :grin:
Klik om te vergroten...

Hahah kan me zo inleven in dit verhaal, onbeheerst, je bent jong en wilt wat.

Pff vage tijden meegemaakt in de bossen, met dingen zoals, 'ahh mevrouw wat een lief hondje', waarop ik iedereen om me heen hoorde zeggen/mompelen 'heh' heeeeh' 'wtf goos', er was natuurlijk geen hond en al helemaal geen vrouw. Vaak vanaf zo´n punt word het echt erg vaag en weet ik daar de volgende vrij wel niks meer van. Ook vaak door de licht inval van bomen gedacht dat ik gwn in een straat liep met huizen en flats om me heen die er ook gewoon niet zijn. Begonnen dan ook met een 1 hele en een klein uur daarna nog 1 en ga zo maar door tot de 3-4 en wiet, een hoop. Meestal kwamen dit soort vaagheden opzetten na 3-4 keihard spacen. Pff leipe tijd. :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:
Klik om te vergroten...

Nee zeker niet, haha.
Heb me aardig down en beroerd gevoeld een tijdje.. :(
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sommige topics zijn de moeite waard om naar boven gehaald te worden : )

Een van mijn mooiste xtc-momenten was toen ik met mn vriendje een weekendje naar Houffalize in België was voor een nacht op mdma.
We hadden de eigenaresse van de b&b al ingelicht dat we van nachtelijke wandelingen hielden, zodat ze niet zou schrikken als ze 's nachts de deur hoorde.
Het duurde meer dan twee uur voor de pil werkte, want we hadden laat gegeten.
Die nacht zijn we het hele dorp rondgewandeld met allebei een goede koptelefoon op met dezelfde muziek, die we constant afzetten omdat we wilden kletsen.
Het was voorbij drieën op een zondagavond, dus er was geen kip op straat. Ik heb me ook wat af gehallicuneerd. Er was een groot licht bij een riviertje, en ik dacht dat daar mensen gezellig bij een kampvuur stonden. Schaduwen van de bomen op een witte muur leken graffiti.
Ook nog in het bos geweest, daar zag ik Mexicaanse kleedjes op terrastafeltjes.

Ik ben meer een lezer dan een schrijver op dit forum, en lees het liefst oude topics over mdma. Er zit, naast de vaak voorkomende vragen over dosering e.d., heel wat leuks tussen!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij mij was het mooiste moment’ dat ik naar huis werd gebracht en de weg die serieus geen licht had ‘ was helemaal verlicht met mooie lichjes in de ope velde zag ik circus tenten en hijskranen in de bomen vogels en dieren ‘ voor me deur was er een piraat met een papagaai’
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zoveel mooie momenten. Een aantal jaar geleden hadden we een vaste groep van 10 / 20 mensen waarmee we eens in de zoveel tijd een Space avondje organiseerden op mooie locaties vooral rond de natuur. Mooie dingen ☺️
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het mooiste van xtc vind ik de bullshitgesprekken die je met random personen op een feest hebt. En het keiharde losgaan op de muziek natuurlijk xD
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
waarneer ik en me vrienden bij iemand thuis zitten’ en dan kwam er een specifiek nummer op en gingen we om ste beurt een gek dansje doen langs een tafel het was een geweldig gevoel en het zag er zo kicke uit
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met mijn 2 beste vrienden liggend op een waalstrandje kijkend naar de heldere blauwe hemel met op de achtergrond het nummer Shape Of You van Ed Sheeran. Als ik aan dat moment denk word ik helemaal gelukkig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."