Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aloha! Ik heb even hulp nodig van een paddokweekmaster Voor het eerst m'n eigen kweeksetje gekocht. Eindelijk na 3 weken zijn mijn paddo's opgekomen, nu ben ik bang dat de paddo's besmet zijn. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Het gaat om die witte vlekken op de kopjes van sommigen.. En hoe lang nog denken jullie voordat ik ze kan oogsten? Alvast bedankt!"
"Hmm ja, kijk wat ik nu gedaan heb is alleen degene geplukt die niet van dat spul erop hadden.... Of denk je dat het onzichtbaar besmet kan zijn? Verder zien ze er wel oke uit deze toch? Misschien toch een beetje tricky om op te eten. Dit wordt dan idd mijn 2e kit zonder resultaat Schoon gewerkt... enkel sproeien in de zak en elke dag even luchten... temperatuur tussen 20 en 25.. Denk er alweer over om een nieuwe te kopen (weer ander merk proberen)..."
"Naturelover, wat kun jij prachtig verwoorden wat een k-hole met je doet! Ik heb éénmaal ketamine genomen en ben toen direct de k-hole in gegaan. Nooit heb ik uit kunnen leggen hoe dat dissociatieve met je aan de haal gaat, hoe je losgekoppeld van je lijf als een entiteit door de ruimte zweeft.. Ik vond het zo abstract dat het naderhand voelde als een droom die ik me niet helemaal meer kon herinneren. Door jouw verhaal komt het hele gevoel weer terug en verwonder ik me opnieuw over het inzicht dat ik wel degelijk opgeslagen heb. Dankjewel daarvoor!"
"Hallo daar! Ik vind je reactie zo vet en overeen komen met mijn eerste XTC ervaring (qua gevoel) dat ik je verhaal aan mijn moeder ga laten lezen. Los van het licht-en-schok-verhaal is dit toch wat we willen voelen op zo'n avond, en misschien dat ik m'n moeder zo kan overhalen om eens samen te gaan spacen naar aanleiding van dit verhaal. Gewoon uit de buurt blijven van licht en Enjoy! PEACE X"
"Vet report! Lekker spiritueel. Mindless zei: het is vóór taal. Klik om te vergroten... Het is de kracht van het nu. Infinite. En ja, als puur bewustzijn aanwezig bij het nu, dat is ervaring. Dat zijn geen woorden, dat is Mindless Ik heb een soortgelijke ervaring gehad waarbij ik inzag dat 'everything in its right place' is, altijd en overal. Door het universeel bewustzijn te betreden en met een hyperfocus op het nu gaat het leven door je werken. Een soort van omgekeerde deja-vu's krijg je dan. En een heel nieuw perspectief op wie je zelf nu eigenlijk bent LEUK HE"
"Wat een vet report om te lezen en wat kan je leuk schrijven! Voor iemand die nogal hard tripte heb je super veel onthouden en een mega talent om heel gedetailleerd te verwoorden hoe jouw perceptie op de ervaring was. Ik denk dat iedereen het wel herkent dat visuals wazig kunnen zijn, en dat er zo veel gebeurt dat bevatten 1 is, maar onthouden dan weer 2. Wat eigenlijk heel mooi is, is dat je ondanks dat misschien je grootste angst uitkwam, je ironisch genoeg vooral ook geconfronteerd bent met je kraakheldere zelf. Met je bewustzijn dat al deze paniek heeft kunnen ervaren. Ja, je dacht misschien dat je dood zou gaan maar zelfs die realisatie kon je aan. De trip heeft je misschien wel iets geleerd over het leven dat je uiteindelijk gaat helpen met je angsten De essentie van jou verandert nooit! Wat ik echt een super vet stuk vond was dit: iktriptenogalhard zei: Ik hoorde ergens tijdens de trip een onbekende man heel hard huilen en schreeuwen. Ik was het zelf niet. Ook hoorde ik een man met een zeer diepe stem en echo zeggen (ik weet niet meer of dit aan het eind of het begin was): het is goed dat je er bent. Daarna hoorde ik een andere stem zeggen: je bent zo'n mooie jongen, je ziet er zo goed uit. Je bent knap. Dit waren mooie momenten, al was ik alsnog heel erg bang. Klik om te vergroten... Ben heeeel benieuwd naar je volgende ervaring... ik zou de hasjchoco voortaan laten staan! x"
"Vet tripreport! De magie van trippen is wat mij betreft oneindig... Zou het kunnen zijn dat de effecten per persoon zo verschillen omdat het een beroep doet op de binnenwereld van de gebruiker?"
"Heerlijk verslag! Herkenbaar ook hoe je jezelf ineens een ander persoon kunt voelen als je jezelf en/of de situatie waarin je je bevindt eens overdenkt, maar dat de associatie DORA dan bij jou naar boven komt..."
"Mijn beste XTC momenten zijn niet op 1 hand te tellen, maar het meest bijzondere moment was voor mij toch wel de eerste keer dat ik het gebruikte... Ik voelde me al een maand of 2 depressief en lusteloos omdat ik leed aan intens liefdesverdriet. Mijn 2 beste vriendinnen besloten me mee te nemen naar Solar. We waren nog nooit met z'n 3en naar een festival geweest (wel afzonderlijk) en zij vonden het tijd dat ik weer een beetje normaal zou gaan doen. Totaal zonder enige verwachting ben ik meegegaan. Alledrie hadden we nog nooit XTC gebruikt. Mijn vriendinnen wilden dat heel graag eens doen, en in mijn staat van zijn dacht ik dat het toch niet veel erger met me kon gaan. Schouderophalend stemde ik in, en verbazingwekkend genoeg hadden we een uur later al 6 pillen gefixt. Tegen het eind van de middag mikte we er alle drie een halve in. We stonden bij een spacy electrobandje te kijken dat aardig klonk en het was aangenaam warm. Hoewel ik er nonchalant in meegegaan was voelde ik me direct na het moment van droppen zenuwachtig en onrustig.. Dit hield een half uur aan waarin ik in mezelf gekeerd doemscenario's mbt mijn gemoedstoestand van de laatste tijd icm de XTC bedacht...maar toen kwam het moment. Het moment dat ik buiten de open tent waar we in stonden iets op de grond zag fonkelen. Gebiologeerd liep ik erop af, ik bukte en zag dat het een ketting was met een soort van amulet eraan. Toen ik het opraapte voelde ik een gloed van positieve energie door me heen stromen. Meteen schoot het woord 'liefdes-amulet' door mijn hoofd. Met dat ding om mijn nek, zo besloot ik, kon ik het leven weer aan. Getroffen door deze sterk spiritueel voelende ervaring stond ik op en keek ik naar de lucht. DE LUCHT! Woooowww.... de lucht was nog nooit zo wijds en blauw. De wolken zo imposant. En de ruimte om mij heen zo aangenaam aanwezig. Het was net of ik in een klap weer ontvankelijk voor het leven was geworden! Met de grootste glimlach ooit liep ik terug naar mijn vriendinnen. Die hadden inmiddels ook een behoorlijke euforische inslag gekregen. De hele dag en nacht hebben we gedanst (op blote voeten want zo voelde ik me meer geaard!) en stonden we in liefdevolle verbinding met alle mensen om ons heen. Ik zal nooit vergeten dat mijn vriendin zei dat het lang geleden was dat ze me zo gelukkig had gezien en dat ze terugverlangde naar die vriendin. Ik heb die avond aan mezelf beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer zonder pijn te leven en sterk in mijn schoenen te staan. De hele week na het festival heb ik me bijzonder wakker geschud gevoeld. Ik kon het zelfs niet laten om deze ervaring met mijn moeder te delen! Hoewel ik me voor kan stellen dat het lang niet voor iedereen of in ieder geval slim is om drugs te pakken als je je kut voelt heeft het mij geholpen de positieve kant van het leven weer in te zien, en over mijn verdriet heen te komen. Inmiddels is dit zo'n 3,5 jaar geleden maar nog steeds als ik aan de pillen ga draag ik mijn liefdes-amulet"
"Hallo lieve mensen van het drugsforum, Ik ben vandaag jarig en heb een cadeautje aan mezelf gedaan dat zojuist in de brievenbus is gevallen; Kratom! Ik heb helaas wel al ontbeten met een klein taartje, maar ben nu zo nieuwsgierig dat ik het eigenlijk wel zou willen nemen vandaag Ik heb - green malay capsules - red maeng da poeder - white maeng da poeder Nu is mijn vraag; kun je kratom nemen als je al ontbeten hebt? Door bijv. 2 uur te wachten, of heb je dan kans dat je er niks van voelt? Of duurt het gewoon langer voordat je wat voelt? En zouden jullie eerder voor 3 of 4 of bijv. 5 gram gaan? Ben op zoek naar een beetje vrolijke energie maar niet het hele opgefokte en peace of mind maar niet het sleepy effect... Ik dacht zelf voor de green malay capsules te gaan, maar als jullie op basis van bovenstaande wensen iets anders aanbevelen let me know! X"