Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStukjes tand??

Stukjes tand??

36 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo af en toe gebruik ik een keertje xtc (1x in de 2 maanden ofzo), dan meestal 1,5 - 2 pilletjes op een dag/avond. Nu heb ik de laatste 2 keer gemerkt dat ik op het einde wanneer het pilletje uit begint te werken er vaak "harde stukjes" tussen mijn kauwgom zitten :confused:

Ik heb er niet echt een idee van wat het is, zouden het stukjes tand kunnen zijn van het tandenknarsen en kauwen?? Iemand van jullie een idee...

groetjes
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoop het echt niet voor je, maar ik zou niet weten wat anders... :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 't ook wel eens. En als ik dan met m'n tong langs m'n hoektanden ga (dat zijn vaak mijn tanden die echt hard met elkaar botsen) zijn ze scherp en kan je voelen dat er stukjes af zijn.
Meestal na een paar weken zijn ze minder scherp en mooi egaal en is er niks meer aan de hand :)
(denk ik)

So be it.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kauwgom kauwen tijdens het gebruik van pillen of speed veroorzaakt dat je ongemerkt gaat knarsetanden waardoor er inderdaad stukjes van je tand af kunnen slijten/breken.

Daarom een advies: Neem nooit kauwgom tijdens pillen of speed (misschien 1tj of 2 gedurende een paar minuten lang is niet erg maar ga er zeker niet een paar uur mee doen).


-Flinter
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
kleine stukjes tand valt nog mee, had laatst mn hele wang opengebeten, letterlijk een stuk eruit. eerst een klein wondje, en daar nog 5x achterelkaar op gebeten, PIJN :P
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn 2é keer xtc.

ik had de hele nacht zitten kauwen op mijn kiezen/wangen/lippen.

de volgende morgen zonder dat ik het wist , mijn hele mond onder het bloed.

ik heb er nu nog littekens van in mijn wangen.

maar ach , het is zo lekker dan , haha :smoke:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat mij doet denken, ik heb een labret piercing (kin/onderlip hoe je het ook wilt noemen). Ik heb egt een uur erop zitten kauwen met men voortanden, damn wat heb ik daar last van gehad niet normaal (toen had ik ook stukjes tand in men mond). Dingen in je mond waar je op KUNT kauwen zijn zowiezo gevaarlijk als je onder invloed van XTC bent de neiging is te groot..... het is te lekker.


-Flinter
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja gebruik ook nooit meer veel kauwgom, blijf je knarsen/kauwen/malen enet een koe :beer: . Gewoon af en toe je tanden flink op elkaar zetten :angry: ! Loop ook vaak met mijn hoektanden over elkaar te gaan tegenwoordig, heel zachtjes polijsten ofzo :stoned: (voorkomt wel dat je gaat knarsetanden)
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ohja nog een feitje als je kauwgom eet tijdens een trip en je gaat na de trip slapen dan ga je de hele tijd in je slapa knarsetanden.


-Flinter
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem als ik een pilletje neem nooit iets van kauwgum o.i.d. heb af en toe last van knarsetanden maar dan concentreer ik me gewoon op de muziek en meestal verdwijnt het knarsetanden wel weer.
of gewoon ff een peukie roken dan ben je het ook kwijt. :wink:
een lollie wil ok werken volgens sommige maar ik vindt dat te zoet als ik aan het spacen ben, jak! :openmouth:
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#11
500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn tanden zijn na xtc gebruik vaak ook erg scherp. Xtc is echt klote voor je gebit. :cry:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan erover meepraten, al mijn kiezen doen 3/4 dagen na xtc gebruik pijn, ook merk ik dat er stukjes afzijn.

Laatste keer bij de Tandarts:

T- Wist je dat je tandenknarst in je slaap?
Ik- Ik tandenknars niet in mn slaap, ik slaap altijd met mn mond open :confused:
T- Maar ik kan zien dat je glazuur van je kiezen af is
Ik in gedachten- Oohja ... X
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind kauwgom ook heerlijk met xtc, wat ook helpt om het knarsen tegen te gaan is een pen tussen je tanden houden en niet proberen er druk op te zetten. Zo blijf je ermee bezig en doe je het niet meer.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Mijn tanden zijn na xtc gebruik vaak ook erg scherp. Xtc is echt klote voor je gebit. :cry:
Klik om te vergroten...


ja echt kut!


bandicoot zei:
500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer
Klik om te vergroten...

kijk nu een verstandig iemand!!! ik neem MAGNESIUM ook tijdens speed als ik kramp ofzo krijg... :hearteyes:
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook een keer mijn wangen kapotgebeten...niet leuk nee. Maar zolang je iets in je mond hebt ga je juist extra kauwen lijkt me. Gewoon goed op blijven letten dat er niks tussen je tanden zit en dat je af en toe even bewust probeert te ontspannen :grin:
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#18
bandicoot zei:
500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer
Klik om te vergroten...

zal het eens proberen. :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
falinter zei:
bandicoot zei:
500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer
Klik om te vergroten...

zal het eens proberen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je mdmaat of speed dan MOET je MAGNESIUM hebben!!! het vergemakkelijken... :wink:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#20
falinter zei:
bandicoot zei:
500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer
Klik om te vergroten...

zal het eens proberen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool idee, zal het eens proberen..

zelf heb ik nooit zo'n last van mijn kaken, maar vind het wel erg prettig om de hele tijd een kauwgom in te hebben, anders krijg ik vreselijk last van mijn kaken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."