Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 lsd 2 alcohol 3 weed"
"dus thee van paddos , zou ik deze kunnen invriezen , en later terug ontdooien en opwarmen in microgolf ? indien er verliezen zijn , hoeveel % zou dit +- zijn ? iemand ervaring ?"
"ik heb nog 'natte' paddos liggen in de ijskast daarom ik ga ze in soep mengen en invriezen denk ik"
"zelf paar weken terug in een smartshop een kweekset van growbox.org gekocht ik kwam terug van een weekendje feesten , en er was al een kop open , besloten te gaan slapen en vandaag te plukken op alle paddos stond een kleine schimmellaag blijkbaar ook waren er langs de zijkant en de onderkant gegroeit toch maar geplukt , ze liggen nu te drogen in een doos op keukenpapier , gesloten op mijn pc monitor kan iemand wat commentaar geven hier zijn de fotos ; http://tinyurl.com/2rhlj4 edit : de 'cake' zag er niet meer zo gezond uit , heb met een breekmes de zijkanten eraf gesneden , terug met water gevuld voor een mogelijke 2de flush al ga ik er vanuit dat dit niet meer zal lukken"
"ja met schimmel bedoel ik die pluisjes , ok dan dan ist dat in orde de zijkanten waar het te erg was heb ik gewoon van de cake gesneden , nu is die wel iets kleiner , heb ook met papiertape nu de zijkanten beplakt zodat er enkel licht aan de bovenkant komt"
"Hallo, 2/3 van eerste flush genomen op Dour , zwaarste trip die ik ook gedaan heb na een half uur kwamen er visuals , gevoel was superhard eerste uur was fun , daarna verloor ik evenwicht , kon me niet meer orientieren , van 2de tot 6de uur van trip bad gegaan dosis was volgens mij +- 3maal te hoog lag verlamd op de grond , kon niet rechtstaan , dit zat meer in m'n hoofd .. was geen sitter in de buurt of vriend die me kon helpen , mezelf ermaar doorgesleept , tegen 8h kunnen slapen tot 10h dan prettig opgestaan , zeer blij dat ik nog leefde enzo al bij al geen spijt fotos van 2de flush ; vandaag geplukt , worden morgen geconsumeerd door 2 vrienden http://tinyurl.com/2c6gvn"
"flush 3 http://tinyurl.com/36ken4"
"perdolan codeine lidocaïne menthol chloorhexidine paracetamolum iso-betadine mondwater"
"wat kost lsd testen eigenlijk ? en waarom doet niemand het ?"
"van de populaire en makkelijk te vinden ( in be/nl ) zegeltjes heb ik anders nog geen testresults gezien iedereen vertelt maar dit en dat , 100µgram hier , 400 µgram daar test eens iemand een maya ( van een straffe batch dus ) aub stond hier ergens op het forum , iemand die een explorer had getest , deze was volgens deresultaten 60µgram .."