Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben hier net nieuw en vind de meeste dingen rondom drugs wel interessant om te lezen en te doen natuurlijk Heb in me leven al het een en ander uitgeprobeerd net als de meeste van jullie, maar wat me het weekend van vorige week toch gebeurde: Ik kwam thuis nadat ik uitgeweest was, behoorlijk wat gedronken, voor de rest niks gebruikt. Zocht t niet om naar bed te gaan en dacht weet je wat ff een jointje... Ik dus een jointje roken, werd al een beetje dol, maar naar bed gegaan en toen begon t. Zat op de rand van me bed en toen begon me kast al te bewegen was er echt van aant genieten, paar minuten erna kreeg ik een ware xtc trip ik begon gewoon te kauwen, echt superveel energie, stond gewoon straks en dan allemaal van één miezerig jointje (en de nodige alcohol dan...) die trip duurde ongeveer een half uurtje geloof ik en toen ben ik naar bed gegaan. Maar kon niet slapen, me vriendin sliep op dat moment thuis omdat zei met haar vriendinnen mee uit was geweest . Maar het leek gewoon 100% real dat ik sex met haar gehad had die nacht, en niet maar éen keer . Al met al heb ik ook nog een hele tijd wakker gelegen (een uurtje of drie) na alcohol i.c.m. weed, dit was ook geheel nieuw voor mij want normaal is t 10 minuten en dan ben je compleet weg. Vond t echt een geweldige ervaring, het leek erop dat ik gewoon momenten in m'n gedachten kon halen en die dan 100% echt weer beleven, was echt supervet. Maar ja, afgelopen weekend nog een keertje geprobeerd... jammer maar na 10 minuten lag ik te slapen.. misschien nog meer van jullie met zo'n ervaring?? groeten"
"Iemand deze combi eens geprobeerd? Heb een paar weken geleden voor 't eerst ritalin geprobeerd en vond t opzich wel grappig, had niet verwacht dat je er toch wel wat van zou merken Maar iemand deze combi geprobeerd al? ? Heb 1x (klein beetje) speed met xtc gedaan en vond dat echt top, alleen jammer van de plafonddienst achteraf.... Zou dit een beetje vergelijkbaar zijn? Ik bedoel dan kwa wat extra energie omdat ik meestal wat lam wordt van alleen x...."
"Thanks! De volgende keer maar eens proberen dan"
"Heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd? Het zit namelijk zo, ik heb met een vriend nu alweer een hele tijd geleden 2 keer paddo's gedaan. We willen dat graag nog wel een keer doen maar de laatste keer ging hij aardig bad... Nu is het bijvoorbeeld bij xtc zo dat wanneer je coke neemt je in één keer weer helemaal nuchter bent (hoe vervelend dit dan ook is!) Zou dit bij paddo's ook zo zijn denken jullie? Groeten!"
"wausie zei: Het is dus niet schadelijk ofzo om base coke te snuiven? want ik word er wel lekker van hoor :P Klik om te vergroten... Schadelijk? Coke? Tuurlijk niet!"
"hmm ja was er ook al bang voor... ach ja volgende keer maar zonder kauwgom dan thanks"
"Zo af en toe gebruik ik een keertje xtc (1x in de 2 maanden ofzo), dan meestal 1,5 - 2 pilletjes op een dag/avond. Nu heb ik de laatste 2 keer gemerkt dat ik op het einde wanneer het pilletje uit begint te werken er vaak "harde stukjes" tussen mijn kauwgom zitten Ik heb er niet echt een idee van wat het is, zouden het stukjes tand kunnen zijn van het tandenknarsen en kauwen?? Iemand van jullie een idee... groetjes"
"heb precies hetzelfde als jou, nou een keer of 4 coke gebruikt in de laatste 10 maanden of zo, vind t ook wel leuk, weet ook dat ik het niet nodig heb om een leuke avond te hebben, maar het is gewoon af en toe wat extra's. De dag erna heb ik ook altijd zoiets damn was dat nou weer nodig, dalijk raak ik verslaafd... heb me ook wel eens afgevraagd wanneer dat het in één keer zó lekker wordt dat je ineens iedere week gebruikt. Maja denk dat het wel meevalt als je het "incidenteel" een keertje gebruikt en ook niet precies om de maand of zo maar gewoon af en toe een keertje... groeten"
"Ik ken iemand die weleens in een speed lab gewerkt heeft en die zei dat pep in een van de laatste stadia knalrood is.... Waarom heb ik geen idee van... Weet niet hoe het gemaakt wordt..."