Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste slaap benzo

beste slaap benzo

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke benzo is goed voor het inslapen en doorslapen?
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij werkt elke benzo wel goed voor het slapen.
Maar wat bij mij echt versuffend en slaperig werkt is Oxazepam.
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien beter even je bloeduitslagen afwachten en de onderzoeken naar Parkinson of andere eventuele aandoening voor je aan een nieuwe drug begint?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Misschien beter even je bloeduitslagen afwachten en de onderzoeken naar Parkinson of andere eventuele aandoening voor je aan een nieuwe drug begint?
Klik om te vergroten...
dat ga ik sws doen maar ben gewoon benieuwd welke het is zodat ik alvast me zoektocht kon starten. ( als er niks met me aan de hand is natuurlijk. ) :)
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rond nieuwjaar heb ik na een avond X een blotter van 0.35mg Flunitrazolam naar binnen gewerkt. Het deed perfect zijn werk; waar ik normaliter niet kan slapen werd ik nu 7u later relatef uitgerust wakker. Voor de rest heb ik geen ervaring met benzo's, maar als leek zijnde kan ik je deze wel adviseren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt ook aan de dosering he.

Ik bedoel, Oxazepam is op zich een betere inslaper dan Alprazolam. Maar alprazolam is veel potenter qua gewicht dus van 10mg Alprazolam ja je veel sneller plat dan van 10mg Oxazepam.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
dus van 50mg Alprazolam ja je veel sneller plat dan van 50mg Oxazepam.
Klik om te vergroten...
Hahaha ik viel na 0,5mg Alprazolam al om dus na 50mg kun je denk ik wel de ambulance voor me bellen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@De Dunne
Heb er maar 10mg van gemaakt wat nog steeds heel erg veel is.
Klik om te vergroten...
Goed plan! Stel dat een één of andere “gek” het leest en het gaat proberen. Soms heb je van die gekkies hier hoor hahaha.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@De Dunne
50mg alprazolam is inderdaad niet echt een reele hoeveelheid, daar kan je een legioen olifanten mee vellen lol. Heb er maar 10mg van gemaakt wat nog steeds heel erg veel is. Terwijl 10mg Oxa aan de lichte kant is.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#10
etizolam
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flunitrizolam is inderdaad een benzo waar je niet op wakker blijft! Wel voorzichtig doseren en niet te vaak, mag niet vaak genoeg gezegd worden!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan aan temazepam komen. Is dat een goeie? en nee ik ga het nog niet bestellen :tongueout:
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eti werkt in mijn ogen wel redelijk. Snelle inwerktijd. Maar het zorgt niet per se voor weer fit wakker worden. Het is dan ook mijn intentie om er minder naar te grijpen, uiteindelijk drukt het ook op benzoknopjes die kunnen slijten.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Goed plan! Stel dat een één of andere “gek” het leest en het gaat proberen. Soms heb je van die gekkies hier hoor hahaha.
Klik om te vergroten...

3 mg Xanax (Alprazolam) verdeelt over de hele dag is de max dosis. Geldt ook voor de Retard versie.
https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14410.pdf

@MDMAZING
Ik kwam net via Psychedelibee op deze handige tabel uit. https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm#3
Je ziet de dosissen vergeleken met 10mg diazepam (Valium). De verhoudingen onderling kun je zo eenvoudig uitrekenen en vergelijken. In de laatste kolom staat het doel waar het middel voor op de markt is gekomen. De 'h' staat voor slaapmiddel.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Welke benzo is goed voor het inslapen en doorslapen?
Klik om te vergroten...

Een goede absolute inslaper is midazolam (Dormicum) 15mg met temazepam 20mg. Of als je flunitrazepam op je menukaart hebt staan dat is naar mijn mening de beste. Slaap er lekker op en wordt uitgerust wakker in tegenstelling tot veel andere.

Maar midazolam is de beste inslaper maar werkt slechts 2-3 uur , waarom je om lang door te slapen temazepam 20mg erbij neemt.

Maar ga naar de arts , en wees eerlijk medisch relevante antwoorden en je kan altijd zelf het gesprek meesturen (richting) jou kant. Goed voorbereid naar de huisarts gaan. Ook van off label use bijvoorbeeld ze een antidepressivum geven tegen een lichamelijke pijn. Het is het waard om even wat te leren. Kennis is macht immers

Of vraag een polysomnografie aan / slaaponderzoek. Ze kunnen zoveel zien ongelofelijk. Dat is bij een neuroloog. Niet gewaagd altijd mis :wink:
Sterkte!

Succes hiermee!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Ik kan aan temazepam komen. Is dat een goeie? en nee ik ga het nog niet bestellen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Temazepam 10 mg is een kortwerkende inslaper.
Uiterlijk: soort ovale knikkers, doorzichtig, gevuld met een geelachtige vloeistof. Men begint meestal met10 mg, evt te verhogen nwar 20 mg en ten leste naar 30 mg.
20 mg is al beter dan10 ng, logisch eigenlijk, maar je bent er zéér snel aan gewend! En mocht je net zoals ik destijds aan de 30 zitten, hetgeen echt teveel is, dan krijg je er tamelijk vervelende bijwerkingen gratis en voor niets bij.
Werking duurt ongeveer 2 tot 2 1/2 uur.
Ervan af komen na een te langdurig gebruik is géén pretje.
Vanwege de vloeistof uitvoering is afbouw op zich al lastig.
Clonazolam is een analoog benzo rc, en dat is een hèle goeie die naar men zegt niet zo snel tot verslaving leidt...maar dit is dus een research chemical.
Maar ervan slapen, dat lukt zonder meer.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lorazepam is voor mij meestal wel een killer op een aantal mg.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rook anders gewoon een jointje, werkt ook hoor.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vergis je alsjeblieft niet in clonazolam, ik vond hem ontzettend verslavend namelijk!! Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem in mijn periode altijd in combinatie met speed nam en soms ghb erbij, dus kan er niet helemaal eerlijk over zijn!
Als ik in ieder geval clonazolam gebruik na een dagje of nachtje xtc dat ik dan perfect slaap!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij het maken van een mix dat is iets wat ik ook vaak deed met cannabis en laatst met 3MMC en BK raak je vaak het goed kunnen beoordelen van de stoffen apart kwijt. Is ook wel logisch natuurlijk. Soms verknoei je een gedeelte van de batch ermee, maar soms maak je er een wel heel apart en heerlijk roesmiddel van....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."