Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste slaap benzo

beste slaap benzo

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Welke benzo is goed voor het inslapen en doorslapen?
Klik om te vergroten...

Een goede absolute inslaper is midazolam (Dormicum) 15mg met temazepam 20mg. Of als je flunitrazepam op je menukaart hebt staan dat is naar mijn mening de beste. Slaap er lekker op en wordt uitgerust wakker in tegenstelling tot veel andere.

Maar midazolam is de beste inslaper maar werkt slechts 2-3 uur , waarom je om lang door te slapen temazepam 20mg erbij neemt.

Maar ga naar de arts , en wees eerlijk medisch relevante antwoorden en je kan altijd zelf het gesprek meesturen (richting) jou kant. Goed voorbereid naar de huisarts gaan. Ook van off label use bijvoorbeeld ze een antidepressivum geven tegen een lichamelijke pijn. Het is het waard om even wat te leren. Kennis is macht immers

Of vraag een polysomnografie aan / slaaponderzoek. Ze kunnen zoveel zien ongelofelijk. Dat is bij een neuroloog. Niet gewaagd altijd mis :wink:
Sterkte!

Succes hiermee!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
Ik kan aan temazepam komen. Is dat een goeie? en nee ik ga het nog niet bestellen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Temazepam 10 mg is een kortwerkende inslaper.
Uiterlijk: soort ovale knikkers, doorzichtig, gevuld met een geelachtige vloeistof. Men begint meestal met10 mg, evt te verhogen nwar 20 mg en ten leste naar 30 mg.
20 mg is al beter dan10 ng, logisch eigenlijk, maar je bent er zéér snel aan gewend! En mocht je net zoals ik destijds aan de 30 zitten, hetgeen echt teveel is, dan krijg je er tamelijk vervelende bijwerkingen gratis en voor niets bij.
Werking duurt ongeveer 2 tot 2 1/2 uur.
Ervan af komen na een te langdurig gebruik is géén pretje.
Vanwege de vloeistof uitvoering is afbouw op zich al lastig.
Clonazolam is een analoog benzo rc, en dat is een hèle goeie die naar men zegt niet zo snel tot verslaving leidt...maar dit is dus een research chemical.
Maar ervan slapen, dat lukt zonder meer.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lorazepam is voor mij meestal wel een killer op een aantal mg.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rook anders gewoon een jointje, werkt ook hoor.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vergis je alsjeblieft niet in clonazolam, ik vond hem ontzettend verslavend namelijk!! Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem in mijn periode altijd in combinatie met speed nam en soms ghb erbij, dus kan er niet helemaal eerlijk over zijn!
Als ik in ieder geval clonazolam gebruik na een dagje of nachtje xtc dat ik dan perfect slaap!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#6
etizolam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."