#1
Vrees niet. Daar is al voor gezorgd.dain zei:Dit topic ga ik toch wel missen als ik de schakel maak met het nieuwe forum, elke maand opnieuw toch weer een serieuze grijns op m'n gezicht na dit te lezen.
Vrees niet. Daar is al voor gezorgd.dain zei:Dit topic ga ik toch wel missen als ik de schakel maak met het nieuwe forum, elke maand opnieuw toch weer een serieuze grijns op m'n gezicht na dit te lezen.
pascal828 zei:Vrees niet. Daar is al voor gezorgd.dain zei:Dit topic ga ik toch wel missen als ik de schakel maak met het nieuwe forum, elke maand opnieuw toch weer een serieuze grijns op m'n gezicht na dit te lezen.![]()


Ik vraag het me al de hele dag af...
Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
Voor als tie zn auto in de prak rijdt!
Gatver!Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar handGatver!![]()
voel je niks van hoorZe zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Zo kan ie wel weer!Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Om de bocht mee af te snijden!
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."