Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dain zei:
Dit topic ga ik toch wel missen als ik de schakel maak met het nieuwe forum, elke maand opnieuw toch weer een serieuze grijns op m'n gezicht na dit te lezen.
Klik om te vergroten...
Vrees niet. Daar is al voor gezorgd. :sunglasses:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
dain zei:
Dit topic ga ik toch wel missen als ik de schakel maak met het nieuwe forum, elke maand opnieuw toch weer een serieuze grijns op m'n gezicht na dit te lezen.
Klik om te vergroten...
Vrees niet. Daar is al voor gezorgd. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nu houd niets me nog hier! Dain verdwijnt, en op het nieuwe forum is het Azymuthification die verschijnt. :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft zo te horen ook iets geleerd!
Anderen mensen ook nog domme/stomme dingen gedaan om het bot te noemen, onder invloed van xtc? :P
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja bter hou je bij een lekker biertje een hoegaarden Special ofzo :wave:
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
tja... jupiler blue al geprobeert?

zelf kan/heb ik nog nooit de neiging gehad om "naar de wc" te gaan tijdens mdma
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Ik vraag het me al de hele dag af...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Voor als tie zn auto in de prak rijdt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry hoor, lig in een deuk hier!
:tearsofjoy::tearsofjoy::weary::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Ik lijk wel 12!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
:tearsofjoy:
Voor als tie zn auto in de prak rijdt!
Klik om te vergroten...
Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rayyar zei:
Ik hoorde net van een vriendin die een dementerende patiënt verzorgt voor haar beroep dat de demente vrouw vergeten was hoe ze moest poepen. De vriendin heeft toen met haar vingers in de kont van de bejaarde moeten graven om het kak er zelf uit te halen. Maar dit terzijde.
Klik om te vergroten...
Gatver! :tilttearlaugh::tearsofjoy::tilttearlaugh::tearsofjoy:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Gatver! :tilttearlaugh::tearsofjoy::tilttearlaugh::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rayyar zei:
Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Klik om te vergroten...
voel je niks van hoor:grin::nomouth::mouthzip:
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Whaha deze post is goud :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rayyar zei:
Ze zei tegen me dat ze de geur van die kak niet van haar hand af krijgt en ze er tegen op ziet om vanavond eten klaar te maken... Of ik zin heb voor haar te koken. Maar ik laat het even lekker voorbij gaan. Heb geen zin in die kaklucht aan haar hand
Klik om te vergroten...
Zo kan ie wel weer! :tearsofjoy:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Klik om te vergroten...

Amaai ge doet uw naam wel eer aan, precies. :relieved: De plezantste thuis.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch deze wijze les weer eens bumpen voor de nieuwe leden.

Zeg nu niet dat dat jou niet zal gebeuren, want het kan de besten overkomen! Pas op met XTC want voor je het weet zit je op je maat z'n bed te schijten. :doubleexclamation:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat heerlijk dat het legendarische poepverhaal van Kees nog steeds af en toe gebumpt wordt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Topreport van het jaar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
smiley_lollol.gif
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Alle nieuwe leden moeten dit lezen, nadat ze eerst de forumregels hebben doorgenomen!

Goud
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kees zei:
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
Klik om te vergroten...


Ja, dat heb ik al zo vaak meegemaakt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."