#1
nutsss zei:kees zei:Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel. Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
mijn wens is dat ondertussen ook ja...
Zo is het maar net!


Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!