Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
nutsss zei:
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
Klik om te vergroten...


Zo is het maar net! :wink: :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin: Iemand zoals mij die amper groenten eet en niks van fruit, kan je het al inbeelden.. :rolleyes:
Dat moet wat zijn, zo op je bed schijten.. :)
Je kan meteen een nieuw huis kopen vanwege de stank. :wave:

(ok, ik geef toe, ik ben zat, en zever maar wat.. :( )
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ceko zei:
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?
Klik om te vergroten...

Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk.
Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!! :mrgreen:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ceko zei:
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
Klik om te vergroten...

Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#6
toch ff bumpen. wat een topic.... als je niet tegen drugs kunt pak dan gewoon niks. en zijn bed onder schijten hoe dom kan je zijn. ik had je ook mijn huis uitgetrapt.
en ps: schijten en plassen onder xtc kan ik ook gewoon hoor. xtc en speed zijn voor mij meestal plas medicijnen geweest
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Whaha, wat een lol om zo'n belg :beer: Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net gelezen: ROFL
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jhaha echt fucking grappig :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit is echt lachen zo op zondagochtend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dikke lol :mrgreen: :mrgreen:
ik had ooit eens een date met een jongen 2de afspraakje....
en als we samen gingen snuifen moesten we ff de club verlaten en een eindje gaan wandelen..
maar telkens als we buiten waren moest ik zeiken als een reiger...
met mijn zatte en besnoven kop liet ik hem er dan voorstaan(pijnlijk)
en dan op je hurkjes(zo charmant)en dan moest hij aan de kant springen vanwege een waterval die richting zijn voeten liep.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die avond heeft hij meerdere malen braaf de wacht gehouden....
maar toch kon ik hem niet meer onder ogen komen....
einde relatie :wink:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien zat er wel een beetje rattengif in de pil ofzo :grin:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miss-Behaviour zei:
Ooit van LEESTEKENS gehoord. Leest echt niet lekker weg zo..... vind het maar een vreemd verhaal trouwens. Heb het nog niet meegemaakt dat mensen zo gemeen tegen elkaar doen na X. Wordt je toch juist lief van?
Klik om te vergroten...
Ik word er ook lief van, maar dat is denk ik alleen tegen de meisjes dan.. :grin:
Toen ik eens in een zaal ging liep ik onwetend 5 jassen van de kapstok.
Daarna zag ik het, en had zo een gemeen lachje op m'n gezicht.. :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...

hihih lotjeee
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
wt een mooie zondag is het weer ik lach nog steeds kapot van het verhaal hoor, per ongeluk kotsen in me vriends bed is ook wel eens gebeurd maar dit is muahuahua :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lot for mod! :grin: :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
grappigste topic ooit!

niet verwijderen aub
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
hij heeft er toch iets positief uitgehaald uiteindelijk?

nu doet ie nooit meer xtc en dat kan ik alleen maar toejuichen
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat met die scooter is toch wel een tamelijk briljante/zieke actie haha :mrgreen:

Problemen met de stoelgang kun je plots overvallen hé :P

Maar goed, twijvelachtig, maar toch humoristisch topic.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Schop van de maand!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."