Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: blijft mooi :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind wel dat die maat van kees wel een beetje overdrijft hoor.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aalpoepert zei:
Schop van de maand!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Woord bij daad, jawel :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
De rest van zijn berichten zijn ook grappig. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

klopt :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wahhaa... heb eens gezocht en inderdaad...

kees zei:
je ken het wel met andere woorden wordt je belazerd maar daar gaat het nu voor deze keer niet om , hiermee bedoel ik je gaat fuifen en een paar uur later wordt je wakker je ken je niets meer herrinneren maar je ligt wel met je kont bloot op een boer zijn boerderij , hoe komt dit ? waarom lig ik hier ? wie heeft wat en met wie gedaan ?wie heeft er zulke pijnlijke ervaring al een mogen meemaken ?
Klik om te vergroten...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elfquest zei:
Wahhaa... heb eens gezocht en inderdaad...

kees zei:
je ken het wel met andere woorden wordt je belazerd maar daar gaat het nu voor deze keer niet om , hiermee bedoel ik je gaat fuifen en een paar uur later wordt je wakker je ken je niets meer herrinneren maar je ligt wel met je kont bloot op een boer zijn boerderij , hoe komt dit ? waarom lig ik hier ? wie heeft wat en met wie gedaan ?wie heeft er zulke pijnlijke ervaring al een mogen meemaken ?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elfquest zei:
Wahhaa... heb eens gezocht en inderdaad...

kees zei:
je ken het wel met andere woorden wordt je belazerd maar daar gaat het nu voor deze keer niet om , hiermee bedoel ik je gaat fuifen en een paar uur later wordt je wakker je ken je niets meer herrinneren maar je ligt wel met je kont bloot op een boer zijn boerderij , hoe komt dit ? waarom lig ik hier ? wie heeft wat en met wie gedaan ?wie heeft er zulke pijnlijke ervaring al een mogen meemaken ?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...



haaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha wat een figuur zeg.. zoiets zou ik zelfs niet op internet zetten.. iig niet gemeend :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
kees zei:
zeikerds alochol is een godengeschenk mijn 10 bier perdag mot ek hebbe
Klik om te vergroten...
kees zei:
na een biertje of 40 begint het toch wel te jeuken in mijn reet
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
kees zei:
zeikerds alochol is een godengeschenk mijn 10 bier perdag mot ek hebbe
Klik om te vergroten...
kees zei:
na een biertje of 40 begint het toch wel te jeuken in mijn reet
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

haaaaaaaaahaha die dude is aardig homoseksueel :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Woooohoooooooooo Is dat een Ja!?
Klik om te vergroten...
Oh shit, wat heb ik nu weer gesegd.. :tonguewink::tonguewink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zooooo ik heb zojuist iets memorabels gelezen, wat een geweldige gozer is TS. Met mij fokken? niks je op de kast laten jagen, volschijten dat bed

Petje af en 10 jaar later is hij nu de held met dit verhaal :sunglasses: lange-termijn denken
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij is al gebumpt......

Ik ben begonnen met lezen.... Eerst met de gedachte van omg. Voelde het wel voor beide partijen, maar iets meer voor to'er (topic-opener) . Kunnen we alsjeblieft geen ts meer zeggen??? In mijn werkgebied betekent dat namelijk tentamen suïcide... :tearsofjoy: Lees de hele tijd 'zielig voor mislukte zelfmoordpoger'

Anyway, hoe verder ik kwam met lezen. Begon ik vanzelf te lachen om alle posts :grin:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
kees zei:
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
Klik om te vergroten...
Alweer 12 jaar geleden, maar het verhaal is van een tijdloze charme. Hahaha...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...
Ja, paar keer het bed ondergescheten van mijn beste vrinden. Ben er gewoon op gaan staan en poepen maar. Maar aangezien het m'n beste vrinden zijn accepteren ze het van me.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rayyar zei:
Ja, paar keer het bed ondergescheten van mijn beste vrinden. Ben er gewoon op gaan staan en poepen maar. Maar aangezien het m'n beste vrinden zijn accepteren ze het van me.
Klik om te vergroten...

Tis da, aj moe kakken, moej kakken é.

(Nu ik dan toch al in een Belgische bui was kon deze er nog wel even bij. xD)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Tis da, aj moe kakken, moej kakken é.

(Nu ik dan toch al in een Belgische bui was kon deze er nog wel even bij. xD)
Klik om te vergroten...
Één ding is zeker, met die Belgen valt niet te spotten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rayyar zei:
Één ding is zeker, met die Belgen valt niet te spotten.
Klik om te vergroten...
Wel haha! Waarom neemt een Belg een mes mee in de auto?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Wel haha! Waarom neemt een Belg een mes mee in de auto?
Klik om te vergroten...
Omdat ie anders op je gaat poepen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rayyar zei:
Omdat ie anders op je gaat poepen?
Klik om te vergroten...

Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Klik om te vergroten...
Ik vraag het me al de hele dag af...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."