Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha :tearsofjoy: dus als ik het goed begrijp dan zaten jullie in zijn kamer kliks te slikken terwijl zijn familie beneden zat en ging hij snel voor jou naar de wc en draaide jij vol genot je keutel tussen zijn lakens? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: VET GRUWELIJK JAH hahahahahaahahah :tearsofjoy: :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Epic tread must be bumped.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Re:

Marla Singer zei:
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
Klik om te vergroten...
Ik stond net af te wassen en moest er ineens weer aan denken.... :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#5
en nu on-topic,

om half 4 s'nachts but naked bij ons achter op de parkeerplaats rond gelopen en ergens gaan liggen op een houten pier ding bij een buitensport activiteiten ding :grin:, sindsdien als ik een nacht doorhaal en op dat tijdstip ffies buiten een sigaretje doe komt er telkens politie, ik snap er niets van :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Epic tread must be bumped.
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is nou echt een topic naar mijn hart :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
hahhahaha jammer dat hij niet meer op het forum zit ik wil wel een keer met hem chille
Klik om te vergroten...
Ik zou nog wel een keer aan de pillen willen met die vent, maar wel buiten :tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha :tearsofjoy:
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#10
kees zei:
de grote wc, mijn beste vriend
Klik om te vergroten...
:confused:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
Dreuge zei:
hahhahaha jammer dat hij niet meer op het forum zit ik wil wel een keer met hem chille
Klik om te vergroten...
Ik zou nog wel een keer aan de pillen willen met die vent, maar wel buiten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

en hem dan op de meest vreemde plekken laten schijten :grin: :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
luchtigtoetje zei:
cropp zei:
Dreuge zei:
hahhahaha jammer dat hij niet meer op het forum zit ik wil wel een keer met hem chille
Klik om te vergroten...
Ik zou nog wel een keer aan de pillen willen met die vent, maar wel buiten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

en hem dan op de meest vreemde plekken laten schijten :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

'Commando SCHIJT!'

Lekker topicje hoor, hahahaha. :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja echt geweldig. vraag me af of hij schijt heeft aan ons..
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste schop van het jaar!!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
en hem dan op de meest vreemde plekken laten schijten :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat jij erom kunt lachen. Hoe vaak ik vroeger wel niet heb moeten horen: "Hey, waar is S?" - Oh die is ergens schijten.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
en hem dan op de meest vreemde plekken laten schijten :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat jij erom kunt lachen. Hoe vaak ik vroeger wel niet heb moeten horen: "Hey, waar is S?" - Oh die is ergens schijten.
Klik om te vergroten...

hhahahahaha shit ik moest gewoon hardop lachen hahahahha
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahaha, prachtverhaal!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahahahaha blijf mooi
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar lees je dat Dreuge...
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha :grin: Ging kapot bij het lezen van dit verhaal. Helaas heb ik zoiets zaterdag op ruigoord ook gezien. Ik was lekker aan het dansen en opeens ruikt het erg smerig,ik dacht nog dat iemand een ruft had gelaten maar het bleek nog iets ergers te zijn. Ik keek naar links en iemand ging op de dansvloer schijten! Ik geloofde mijn ogen eerst niet was ook niet helemaal nuchter maar hij deed het echt! Broek uit en een dikke drol op de dansvloer. Ben noch steeds geschokt. Gadverdamme wat een ranzige actie. Maarja,die man had al wat op dus daar zal hij schijt aan gehad hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."