Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een gesprek gehad met de politie over dit onderwerp. Blowen op zich is niet verboden. Als puntje bij paaltje komt gooien ze het niet op wiet maar op overlast. Iedere vorm van overlast daar kunnen ze hun eigen interpretatie aan geven. Ik ben in de verdediging gegaan want ik ervaar ook overlast van buren, bv geluidsoverlast, bloemkooloverlast, sigarettenoverlast, burenruzies die ik letterlijk kan verstaan....... Medewerker van de GGD was aanwezig en kon wel lachen om hoe ik die trut van een agente de verschillen tussen overlast en overlast heb voorgelegd. Wat is overlast? Wie bepaalt wat overlast is?? Maar om het verhaal kort te houden. Ik heb aangifte gedaan tegen mijn buren wegens intimidatie en bedreiging bij de verhuurder. Want dat hebben ze gedaan toen ik vriendelijk kwam melden dat ik rekening zou proberen te houden met de overlast die zij ervaarden. Ze hebben gedreigd me me uit mijn woning te laten zetten. Ze hebben me om het vriendelijk te zeggen verrot gescholden en 2 tegen 1, in kilo's waren ze ongeveer 4 keer zo zwaar dus ik ben hem gesmeerd voordat ze me fysiek konden aanvallen. Grappig dat de politie wel kwam voor de wietoverlast en niet voor de bedreigingen die ik over me heen heb gekregen. Het beleid is hypocriet als de pest. En er hoeft maar 1 zeikdoos tussen te zitten en je krijgt een hoop gezeik om niks. Ze behandelen je echt alsof je crimineel bent. Nooit gedacht dat dat me zou overkomen in dit land waar ik ooit zo trots op was."
"Ik heb ook nooit problemen gehad. Nooit met geen enkele buur. Maar ik woon hier nu een jaar en ik krijg alleen maar kak over me heen in deze white trash buurt. Dat krijg je als je zogeheten op stand woont. Ik wil het liefst daarom al verhuizen, terug naar een ghetto. Daar waar ik vandaan kom. Daar waar ik me thuisvoel; tussen alle loosers van de wereld. Soort zoekt soort."
"Met een gram kun je méér dan met een geweer maar of ik gevaarlijk ben. Nee!!!"
"Hightimesz zei: Ipot Klik om te vergroten... Naar mijn mening de winnaar Helemaal van deze tijd! Ook leuk Kiere-wiet"
"Smoken zei: polderpassie zei: Kiere-wiet Klik om te vergroten... Bestaat al. Hier komt de uitdrukking kierewiet ook oorspronkelijk vandaag. Is serieus zo. Klik om te vergroten... Ik geloof je als je zegt dat ie al bestaat als wietsoort maar de oorsprong van het woord komt van het woord kiedebus vervormd naar zwaar van kiedewiet, vervormd naar kierewiet. Het is oud amsterdams als ik het goed heb. Correct me if I'm wrong."
"Het zal de leeftijd zijn denk ik. Met alle respect!!! Toen ik jong was had je alleen nederskunk en maroc hasj. De mooie namen, meerdere soorten verschenen pas 20 jaar geleden. Toen rookte ik al ongeveer 7 jaar dus raad maar hoe oud ik ben hahaaa. Nee doe maar niet. Dank voor je reactie!"
"Wat een verhaal. Goed dat je lichaam op tijd aangeeft dat je helemaal kapot bent. Het kan best lang duren voordat je herstelt. Zou je niet al zwanger kunnen zijn? Neusbeen half kwijt... wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik hoop dat je vriendje lief is voor je."
"Verschilt per huisarts. Die van mij weet alles van mij. Ze heeft me ooit met spoed laten opnemen. Vorige week heb ik met haar mijn trip besproken. Omdat ik wilde weten of het kwaad kon. Ik wilde weten wat zij ervan wist. Gelijk een afbouwschema voor de valium opgezet. Dus schrijft ze me dat gewoon voor en hoef ik het niet meer op de zwarte markt te halen. Een goede arts oordeelt niet. Zoek een arts die ruimdenkend is en begrip heeft voor je omstandigheden. Ze zullen altijd met je meegaan als jouw inzet en insteek duidelijk voor verbetering gaan. @Leon. Zoek een andere huisarts ! Niet eentje die je op voorhand al in elkaar wilt beuken."
"Hebben jullie safe sex?? Het valt me op dat er helemaal niks over wordt gezegd."
"Even bijgekomen van die trip. Besloten dat ik dát nooit meer durf. Laatste week geexperimenteerd met de dosering. Het meet best wel nauw om goed effect te krijgen. Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde. Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken. Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend. Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt. Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet. De trip neemt je nl door verschillende dimensies, neem je te weinig, mis je wat dimensies. Ik lees ook dat dissociatieve middelen gebruikt worden in anti-psychotica's. Nou dat klopt ook wel want je emoties worden eigenlijk ingedamt. Je voelt heel veel ratio. Daarom kun je ook oplossingen vinden voor je problemen. Het heeft ook effect op je dromen. Voor mij heeft het echt therapeutische waarde gekregen. Voor mij heel heilzaam want ik ben iets te overemotioneel en supergevoelig (high sensitive). Jammer vind ik het dat ik weinig info kan vinden over de effecten op langere termijn en de schade die het mogelijk zou kunnen aanrichten. Mijn huisarts kan er alleen maar om lachen dus ik zie er geen kwaad in om dit eens per maand te doen, 3 dagen boodschappen in huis halen, vloer eerst goed schoonmaken zodat ik er lekker over kan dweilen. En na 3 dagen als herboren weer de realiteit in. Ik kan er nu wat beter tegen omdat mijn wereld wat gegroeid is. Ik was en ben vaak beetje depri, leeg etc. Dit maakt het wat draaglijker. Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik. Gelukkig volgt de kater vrijwel direct waardoor ik 3 keer nadenk voordat ik het neem. Ik lees dat jullie 60 euro betalen per gram? Ik betaal 20 euro per gram. De hoeveelheid die ik gebruik in zo'n "sessie van 3 dagen" is ongeveer 3/4 gram. Ik denk dat ik ongeveer 100 mg neem voor 5 uur durende goede reis. Nadelen; geheugenverlies. Heeft ook zijn voordelen want je vergeet je shit ook. Mischien daarom gebuikt in anti-psychotica. Je voelt geen angst meer etc. Geen emoties meer. Bijna eng!!!! Maar ook heel fijn want soms zit je vast in negatief patroon. Hiermee kun je jezelf daaruit halen. Je krijgt doorgaans geen waanvoorstelingen. Je denkt verder dan je eigen comfortabele zone waardoor je wereld groeit. Jammer dat zovelen zich focussen op de negatieve effecten van drugs. Dit zou echt een wondermiddel kunnen zijn mits goed gebruikt. Het kan ook heel gevaarlijk zijn mits niet goed gebruikt vergeet dat nooit."