#1
AntidepressivaOns mam heeft wat van die quetiapine. Is het wat om recreatief te gebruiken? Het is een benzo toch?
Heb je al Trazodone geprobeerd? Die leggen mij soms echt lam.Slaap soms nog steeds slecht. Maar het zijn natuurlijk geen wonderpillen. Wel altijd super suf nog steeds