Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallooo iedereen, Zijn de sites waar je 3mmc kunt bestellen,betrouwbaar?🤭"
"_shikantaza zei: Tsja, zo te horen zal jouw hoofd altijd op zoek gaan naar iets. Zo gaat dat bij verslaving. Dus tijd om in therapie te gaan. Klik om te vergroten... Ge LucidLucy zei: Graag gedaan! Als je wilt, kan je ons op de hoogte houden over je proces. Er zijn hier best een aantal forumleden die ervaring hebben met verslaving en die weten wat er nodig is om er mee om te gaan. Take care! Klik om te vergroten... Jaaaaa dat doe ik🥲🥲🥹"
"_shikantaza zei: masturberen. Klik om te vergroten... Wtf..."
"_shikantaza zei: Tsja, zo te horen zal jouw hoofd altijd op zoek gaan naar iets. Zo gaat dat bij verslaving. Dus tijd om in therapie te gaan. Klik om te vergroten... Heb ik al!!! Maar het zegt ook weer dat ik van alles af kan komen. Maaar je hebt gelijk. Als dit niet verder alleen lukt zal ik dit zeker benoemen naar m'n therapeut en verder hulp zoeken. Heb goed advies gekregen hier boven. Ik ga dat navolgen."
"_shikantaza zei: Je bent pas net begonnen. Misschien helpen de praktische dingen nog. Nummer van je dealer verwijderen, stoppen met alcohol, geen contanten op zak hebben, je dealer vragen om je niks merr te brengen. En als het toch niet luktom te stoppen ga dan naar joiw huisarts voor hulp. Hoe langer je door gaat des te ellendiger wordt het allemaal. Ik heb er 10 jaar aan gezeten en ben nu bijna 2 jaar clean. M’n inbox staat voor je open. Klik om te vergroten... Waardeer het super erg, dankjewel, echt❤️ Kan ik je volgen hier of hoe doe je dat🤣 kan ik je eventueel berichten indien nodig."
"Yes gevolgd, dankjewel🥹"
"_shikantaza zei: Heb je je drugsgebruik geheim gehouden? Klik om te vergroten... Jaa 🥲🥲🥲🥲🥲🥲"
"OtherShore zei: Okay mooi! Hoe vaak gebruik je benzos? Dagelijks? Op recept? Ik krijg nu wel het idee @Mcrazy dat je al wel al langer dan twee maanden verslaafd bent aan “iets”. Het gaat steeds om andere middelen, maar wel altijd om iets. Dus ik vraag me af of je hier met een paar tips van een forum vanaf gaat komen. Ik zou toch eens overwegen om het probleem voor te leggen aan je huisarts, want die kan je doorverwijzen naar professionele hulp. Ik heb namelijk wel de indruk dat je professionele hulp nodig hebt. Klik om te vergroten... Nee gebruik ik niet dagelijks. Maandelijks 1x of niet alleen bij gespannenheid. Dus zo nodig."
"_shikantaza zei: Dan gaat die therapie je ook niet helpen om je verslaving onder controle te krijgen. Ga 't maar vertellen de eerstvolgende sessie. Ik heb 't zelf ook jarenlang verzwegen. Hielp allemaal niks. Toen ik eerlijk werd, ging ik herstellen. Klik om te vergroten... Ik durf het niet te vertellen. Van de alcohol wisten ze wel, de oxy ook. Hebben ze me geholpen. Maar schaam me echt heel erg.... voelt zoals falen, wordt er echt verdrietig van. Tegen jullie kan ik wel eerlijk zijn. Jullie weten hoe het is... ik weet het niet schaam me gewoon voor m'n omgeving voor mezelf. Moet bijna janke🥲 ik ben een vrouw ben emotioneel de rode zee komt er denk ik bijna aan🥹🤣🥲"
"Ligt er aan meestal doe ik het wel in gezelschap, omdat ik het fijn vind om drugs samen te gebruiken. Dit omdat ik dan altijd extra veel te lullen heb. Maar bijvoorbeeld benzos neem ik liever wel zelf alleen in."