#1
Morge 2-fdck binnen , al getest ?Altijd drama
Is dat wat ?
Ik zit te denkek het i.m te injecteren.
Eerst nog wat Search , maar reddit is te wispelturig
Edit. Ik heb 0 disso tolerantie.
Morge 2-fdck binnen , al getest ?Altijd drama
I ❤️ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.Morge 2-fdck binnen , al getest ?
Is dat wat ?
Ik zit te denkek het i.m te injecteren.
Eerst nog wat Search , maar reddit is te wispelturig
Edit. Ik heb 0 disso tolerantie.
Het gaat hier niet om de antipsychotische werking, maar om de sufheid na het innemen. En die was er bij mij zowel de eerste keer na inname 12 jaar geleden als gisteravond, daar is nul aan veranderd in al die tijd.Het duurt minimum 2 weken vooraleer quetiapine zen volle werking heeft.
Is bijna met alle antipsychotica of depresiva.
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.
Dank voor het bevestigen van wat ik al dacht.Zoals de meeste tricyclische antipsychotica, correct.
Antagonisme staat voor het blokkeren van signalen in de hersens waarop het signaal de receptor niet bereikt en er dus ook geen tolerantie vorming plaats kan vinden.
Waarom gek ?I ❤ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.Yup. Junks 🤣
Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.
Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."