Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMirtazepine

Mirtazepine

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Altijd drama
Klik om te vergroten...
Morge 2-fdck binnen , al getest ?
Is dat wat ?
Ik zit te denkek het i.m te injecteren.
Eerst nog wat Search , maar reddit is te wispelturig

Edit. Ik heb 0 disso tolerantie.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Woops verkeerd topic , dacht dat ik in onzin zat.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Morge 2-fdck binnen , al getest ?
Is dat wat ?
Ik zit te denkek het i.m te injecteren.
Eerst nog wat Search , maar reddit is te wispelturig

Edit. Ik heb 0 disso tolerantie.
Klik om te vergroten...
I ❤️ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel mensen injecreeren drugs
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geslapen als een blok en aan 1 stuk door als het goed is 😆

Wel heftig gedroomd. Was echt eng 😅
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Het duurt minimum 2 weken vooraleer quetiapine zen volle werking heeft.
Is bijna met alle antipsychotica of depresiva.
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.
Klik om te vergroten...
Het gaat hier niet om de antipsychotische werking, maar om de sufheid na het innemen. En die was er bij mij zowel de eerste keer na inname 12 jaar geleden als gisteravond, daar is nul aan veranderd in al die tijd.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Zoals de meeste tricyclische antipsychotica, correct. :tongueout:

Antagonisme staat voor het blokkeren van signalen in de hersens waarop het signaal de receptor niet bereikt en er dus ook geen tolerantie vorming plaats kan vinden.
Klik om te vergroten...
Dank voor het bevestigen van wat ik al dacht.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mirtazipine werkt heel goed voor mij! Ik neem ongeveer 5 milligram van een drankje en dat is genoeg (omgerekend). Wel moeilijk mijn bed uit komen in de ochtend. Maar het is een heel betrouwbaar middel.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
I ❤ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.
Klik om te vergroten...
Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer :grin:

Rivalrie zei:
Yup. Junks 🤣
Klik om te vergroten...
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.

Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer :grin:


Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.

Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
Klik om te vergroten...
Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."