#1
drama broer
Morge 2-fdck binnen , al getest ?Altijd drama
I ❤️ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.Morge 2-fdck binnen , al getest ?
Is dat wat ?
Ik zit te denkek het i.m te injecteren.
Eerst nog wat Search , maar reddit is te wispelturig
Edit. Ik heb 0 disso tolerantie.
Het gaat hier niet om de antipsychotische werking, maar om de sufheid na het innemen. En die was er bij mij zowel de eerste keer na inname 12 jaar geleden als gisteravond, daar is nul aan veranderd in al die tijd.Het duurt minimum 2 weken vooraleer quetiapine zen volle werking heeft.
Is bijna met alle antipsychotica of depresiva.
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.
Dank voor het bevestigen van wat ik al dacht.Zoals de meeste tricyclische antipsychotica, correct.
Antagonisme staat voor het blokkeren van signalen in de hersens waarop het signaal de receptor niet bereikt en er dus ook geen tolerantie vorming plaats kan vinden.
Waarom gek ?I ❤ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.Yup. Junks 🤣
Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.
Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
Zegt de persoon die 13 verschillend drugs zen lijf in pompt op de meet 😂Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.
Daar heb je wel een punt lolZegt de persoon die 13 verschillend drugs zen lijf in pompt op de meet 😂
Kun je dan ook even je toelichting geven waarom i.m injecteren "een ding is".
Zal wel aan mij liggen dat ik het geen probleem vind om injecties te zette bij mezelf.
Heb een tijdje door een zware brandwonde zelf 2x i.m injecties per dag stanozolol moeten zetten.
Toch nix mis mee om dat zelf te doen als je arts de nodige uitleg geeft en je de voorzorgen en nazorgen goed uitvoert.
Ik snap hellemaal wat je bedoeld hoor , en voor de meeste mensen (waaronder jij) gaat het idd wat ver , maar ieders grens ligt anders natuurlijk.Ik vind het wel wat anders dat je injecties zet voor een medische reden. Drugs injecteren voor de lol, is je begeven op glad ijs naar mijn mening. Nu zal een disso injecteren niet snel leiden tot verslaving. Maar de stap naar een andere drug injecteren wordt zo wel kleiner.
Als ik het al zou doen , is het onder toezicht van men vrouw.Als ik jouw vriendin of je maat was, zou ik je echt wel proberen ervan te weerhouden.
Was meer grappend bedoeld en niet dat jij een junk bent. Spuiten is voor mij persoonlijk echt een stap te ver.Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.
Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
Probeer dit eens onder invloed van paddo'sPs. Neen ik like ook geen vinger ik men kont tijdens de sex 😅😂)
Heb ik al geprobeerd onder invloed van mdma , speed , lsd , psilo, coke en recent pcp.Probeer dit eens onder invloed van paddo's![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."