Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoiii, ik heb ook sinds 10 jaar epilepsie en heb wel het nodige geëxperimenteerd maar ik weet ook tot hoever, ook al heeft het zeker ook aanvallen opgewekt vaak is hetook hoe je gemoedstoestand is en je goed geslapen hebt, niet teveel combineren met andere middelen en alc als je iets probeerd. Wees wel verstandig en neem met mate, ik weet van mijzelf dat ik weleensop het randje heb gezeten en daar zeer zeker van geleerd heb. Nu 34, grijze haartjes dus wat braver haha..."
"Ik slikte ook mirtezapine en had meteen een prettig gevoel misschien net niet het verslaafde maar was wel fijn. Oo een gegeven moment vond ik het te makkelijk worden en de arts gaf me meer toen het slechter ging. Maar wilde het zonder en ben toen ook gestopt en was beter, zelf is altijd beter hè. Maar het moet indd wel het moment zijn"
"Spijt van dat ik zonder dat ik het wist ketamine had gesnoven en ook nog best wat, kwam met de vriendinnen van de wc en toen zei ze ook tegen mij je weet wat je hebt gehad toch, ik zo nee en schrok me wezeloos toen ze t zei. Ik denk als ik het niet wist was het beter met me gegaan. Ik had een paar weken eerder iemand zien trippen op de keta en moest er echt niks van hebben maja helaas, niet denken gewoon vertrouwen, echt slecht van me was dat. Ging niet om een colaatje. En ik zou bob zijn, niks gezegd tegen hem, halverwege in de auto zei ik, we moeten stoppen en toen bekende ik natuurlijk, hij heeeel boos want ja dat was onverantwoord en hij vertrouwde op mij, hij had gedronken maar was gewoon verstandiger. Ben toen ook heel boos op mezelf geweest. Niet meer gedaan, van geleerd"