Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAntidepressiva

Antidepressiva

296 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
F
Farmaceutical IncLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet dan niemand hoe Prins Claus de man van voormalig Koningin Beatrix eruit begon te zien na het starten met antidepressiva? Afgezien van de typische Prins Claus grimas, ik heb helaas niemand kunnen zien bij wie de typische Prins Claus grimas zich als eindresultaat liet zien. Ik ken ook geen enkele drug zoals speed, heroïne, morfine, die zo'n blijvende grimas op iemands gezicht achterlaat. De behandeling van de zus van Koningin Maxima liet helaas hetzelfde zien, en die heeft suicide gedaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Farmaceutical Inc zei:
Ziet dan niemand hoe Prins Claus de man van voormalig Koningin Beatrix eruit begon te zien na het starten met antidepressiva? Afgezien van de typische Prins Claus grimas, ik heb helaas niemand kunnen zien bij wie de typische Prins Claus grimas zich als eindresultaat liet zien. Ik ken ook geen enkele drug zoals speed, heroïne, morfine, die zo'n blijvende grimas op iemands gezicht achterlaat. De behandeling van de zus van Koningin Maxima liet helaas hetzelfde zien, en die heeft suicide gedaan.
Klik om te vergroten...
Heb je pics om te laten zien wat je bedoeld?
F
Farmaceutical IncLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Heb je pics om te laten zien wat je bedoeld?
Klik om te vergroten...
Prins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.

Edit: Op de verschillende foto's zie je steeds weer die kenmerkende grimas, maar dat is pas begonnen na het starten van de behandeling, je moet goed kijken naar de datum van de afbeeldingen. Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Farmaceutical Inc zei:
Prins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.

Edit: Op de verschillende foto's zie je steeds weer die kenmerkende grimas, maar dat is pas begonnen na het starten van de behandeling, je moet goed kijken naar de datum van de afbeeldingen. Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
Klik om te vergroten...
Pics or it didn't happen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk hier eens
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor 13
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Hallo13 dit topic bedoeld @joetsie
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Farmaceutical Inc zei:
Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
Klik om te vergroten...

Te zien aan je nickname ben je op een "missie", mensen "waarschuwen" voor die enge pillen middels bangmakerij.

Niemand dwingt jou om pillen te nemen en als mensen kiezen voor antidepressiva dan is dat hun eigen zaak.

Volgensmij heb ik het wel eens eerder voorgesteld, het zou mooi zijn als dergelijke medshaming/medicijnfobie hier niet toegestaan zou zijn. Dan kunnen mensen hun ervaringen en vragen over AD's uitwisselen in een prettige atmosfeer zonder vooroordelen en stemmingmakerij.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ATGC zei:
Te zien aan je nickname ben je op een "missie", mensen "waarschuwen" voor die enge pillen middels bangmakerij.

Niemand dwingt jou om pillen te nemen en als mensen kiezen voor antidepressiva dan is dat hun eigen zaak.

Volgensmij heb ik het wel eens eerder voorgesteld, het zou mooi zijn als dergelijke medshaming/medicijnfobie hier niet toegestaan zou zijn. Dan kunnen mensen hun ervaringen en vragen over AD's uitwisselen in een prettige atmosfeer zonder vooroordelen en stemmingmakerij.
Klik om te vergroten...
Nou nou,niet overdrijven he?Jazeker ken ik mensen persoonlijk,zelfs iemand een nicht van mijn man.Maarrrr deze personen hebben al hun leven lang zelfmoord in hun achterhoofd zitten.Nichtje heeft alle opnames en pillen gehad,en zich toch opgehangen.Een buurvrouw is een meer ingelopen met zak stenen op haar rug en verdronken.Er zijn gewoon types niet te redden.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Farmaceutical Inc zei:
Prins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.

Edit: Op de verschillende foto's zie je steeds weer die kenmerkende grimas, maar dat is pas begonnen na het starten van de behandeling, je moet goed kijken naar de datum van de afbeeldingen. Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
Klik om te vergroten...
Jou bedoel ik met mijn bericht.Maar ik geloof dat ik voor niks zit te lullen want je bent al weg
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
transformated zei:
Ik heb een 5 jaar geleden een 4 maand Trazolan genomen en een 1 jaar geleden toen ik voor de 2x maal afgekickt was van de Oxycodone en benzo's heb ik Trazodone (Trazolan) een 6 maand genomen. Toen gerealiseerd dat ik slechter slaapte op de Trazodone ben ik het gewoon cold turkey gestopt en kon ik plots 4-5 uur op een nacht slapen.
Klik om te vergroten...
Klopt sinds ik paroxetine krijg slaap ik ook slecht
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
Klopt sinds ik paroxetine krijg slaap ik ook slecht
Klik om te vergroten...
Soms word er anti-depressiva voorgeschreven wanneer het niet nodig is. Ander second opinion doen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Dat wist ik niet dat het ook pijn stilt
Klik om te vergroten...

Omdat ik darmziekte heb slikte ik altijd medicatie voor zenuwpijn.
Als ik dat niet slik kan ik met slapen alleen op mijn rug liggen.
Toen ik begon met antidepressiva mocht deze niet samen met de medicatie voor de zenuwpijn.
Daarom heeft de dokter mij deze ad voorgeschreven omdat deze ook werkt voor zenuwpijn.
Zo heeft ie dus dubbele werking voor mij.
Dit is niet bij alle ad denk ik,geen idee eigenlijk.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Soms word er anti-depressiva voorgeschreven wanneer het niet nodig is. Ander second opinion doen.
Klik om te vergroten...
Als je het zo bekijkt lsd en xtc is helemaal niet nodig
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Als je het zo bekijkt lsd en xtc is helemaal niet nodig
Klik om te vergroten...
Bedoel je dan dat lsd en xtc niet nodig is wanneer je het wilt nemen? Je hoeft het natuurlijk niet te nemen maar het is wel leuk af en toe eens. Psychedelica en stimulantia zijn wel andere middelen dan anti-depressiva.
Maar dokters schrijven soms wel de verkeerde medicatie voor als ze een verkeerde diagnose maken of de patient niet de juiste klachten beschrijft.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Bedoel je dan dat lsd en xtc niet nodig is wanneer je het wilt nemen? Je hoeft het natuurlijk niet te nemen maar het is wel leuk af en toe eens. Psychedelica en stimulantia zijn wel andere middelen dan anti-depressiva.
Maar dokters schrijven soms wel de verkeerde medicatie voor als ze een verkeerde diagnose maken of de patient niet de juiste klachten beschrijft.
Klik om te vergroten...
Klopt we hebben het over ad.Maar ik heb hem wel nodig,geprobeerd met een ander maar dat ging niet.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
Klopt we hebben het over ad.Maar ik heb hem wel nodig,geprobeerd met een ander maar dat ging niet.
Klik om te vergroten...
Je kan altijd nog eens je klachten zeggen tegen de dokter of een andere dokter, misschien heb je iets vergeten te zeggen anders eens kijken voor een ander anti-derpressiva.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik slik citalopram
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Ik geloof niet in anti-depressiva.
Klik om te vergroten...
Heb je gelijk in ook. Je voelt de problemen waarmee je worstelt minder waar je eigenlijk zonder anti-depressiva oplossingen voor hebt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begrijp wel waarom veel mensen hier niet in geloven.
Het probleem inderdaad wat je hebt word er niet door opgelost.
Het probleem blijft, maar het word wat dragelijker in het dagelijks leven.
In 2015 wou de dokter mij dit al voorschrijven.
Ik heb dit altijd afgewezen, bang om een zombie te worden.
Toen ik in 2019 stopte met de speed, werd ik overspoeld door emoties.
Dat wat al die jaren door de speed was afgevlakt.
Het was zo heftig dat ik hele dagen alleen maar dacht aan dat ik dood wou.
Elke dag dat ik weer wakker werd was een hel.

Ik zie de ad als ondersteuning in mijn herstel van ptss en een depressie.
Ik volg trauma theraphie en werk aan mezelf.
Ik voel nog steeds pijn, angst en verdriet alleen het is wat afgevlakt.
Voordat ik ad slikte was ik extreem alert 24/7.
Mijn lichaam was ook continu aangespannen,waardoor ik weer lichamelijke klachten kreeg.
Nu voel ik veel meer rust in mijn lichaam.
Kan weer genieten van de kleine dingen en heb weer zin in de dag.
Mijn dagelijks leven is weer dragelijk geworden nu.
Het is iets voor tijdelijk, terwijl ik ondertussen theraphie volg.
Ik kan niet voor anderen oordelen maar ik ben er mee geholpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."