#1
Ik heb nog nooit gehoord van duizeligheid als dip wel. Normaal zou het neerslachtigheid moeten zijn. Pak je nog andere drugs (inclusief medicatie dus)?
Ben zelf geen fan van die 1-1.5 regel maar je hebt inderdaad héél veel genomen. Hopelijk herken je geen symptomen van serotoninesyndroom ofzo.
Ben zelf geen fan van die 1-1.5 regel maar je hebt inderdaad héél veel genomen. Hopelijk herken je geen symptomen van serotoninesyndroom ofzo.