#1
2 of 3 is wel genoeg voor mij. Het meeste wat ik ooit heb geslikt is 10 pillen op een avond. En ben zeker niet van plan dat te herhalen. Ben blij dat ik nu wat verstandiger ben. ![:)]()
Supervlieg zei:Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan
maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem.![]()

flappie zei:Als ik alle reacties zo lees valt het dus nog wel mee met 4/5 pilletjes op een hele nacht![]()

Nee dat was mijn alter-ego. En ik ging alleen even "langs" het uitzendbureau.Serenity zei:Supervlieg zei:Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan
maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem.![]()
Over extreem gesproken lieverd, jij stond nog helemaal scheef toen je hier om half 2 (lees: in de middag) weer wegging naar je werk.
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."