Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel pillen slik je op 1 avond?

hoeveel pillen slik je op 1 avond?

102 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 of 3 is wel genoeg voor mij. Het meeste wat ik ooit heb geslikt is 10 pillen op een avond. En ben zeker niet van plan dat te herhalen. Ben blij dat ik nu wat verstandiger ben. :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
Klik om te vergroten...

Over extreem gesproken lieverd, jij stond nog helemaal scheef toen je hier om half 2 (lees: in de middag) weer wegging naar je werk.
:mrgreen:
f
flappieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik alle reacties zo lees valt het dus nog wel mee met 4/5 pilletjes op een hele nacht :)
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
flappie zei:
Als ik alle reacties zo lees valt het dus nog wel mee met 4/5 pilletjes op een hele nacht :)
Klik om te vergroten...

Hier dan met 2/3 max.. En zelfs ik heb tolerantie hehe, deed het meestal 1 keer per 2 maanden. Heb het er een beetje mee gehad, en ik ga er geen 8 naar binnen gooien om wel plezier te hebben. Geef mij maar Speed als je dan toch iets nodig hebt op een feestje :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Supervlieg zei:
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
Klik om te vergroten...

Over extreem gesproken lieverd, jij stond nog helemaal scheef toen je hier om half 2 (lees: in de middag) weer wegging naar je werk.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee dat was mijn alter-ego. En ik ging alleen even "langs" het uitzendbureau. :wave:
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 a 4 pillen van met 80mg MDMA per stuk.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn max staat op 7 op een nacht. Maar dat was tijdens Trance Energy en ben toen doorgegaan tot 13:00. Normaal neem ik er een stuk op 3 - 4 op een nacht.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ooit 'ns 5 keer 150 mg gedropt in 4 uur, dat sloeg ook nergens op. Tijdens de space was het wel lekker maar ik had me toch een vage xtc-kater de volgende dag. 300-400 mg is genoeg voor n nachtje feesten.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#10
fuck man...11 pillen? als ik er 3 pak lig ik al op half 11... :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zelden meer dan 3.
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een maand of 1 1/2 geleden van ongeveer 6 uur tot 4 uur snachts totaal 14 pillen geslikt. Het waren dan niet zulke sterken, maargoed.

Op een bepaald punt, gaat het ''strakstaan'' over in een space, je ogen beginnen te tollen, en je hebt geen idee meer waarover je praat.
Dan nog effe lekker blowen tussendoor, en je weet bijna niet meer dat je op de wereld bent.

gvd, ik ga nooit meer zo hard naar de klote :rolleyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#13
4/5 voor de hele nacht
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#14
portietje mdma kristallen volstaat wel
120-160mg
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij iedereen verschilt het natuurlijk.. maar niemand neemt 10 pillen bij zn 1e keer..

Ik heb een lange periode (half jaar) elk weekend pillen gehad.. de laatste maanden had ik dan altijd wel 8 op een avond+nacht.

Record zal ik het maar niet over hebben
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#16
vrijwel nooit meer dan 2.5-3 pillen :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow wat een aantallen :openmouth: Mijn max is 2 en een half, maar dat was van 8 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends. En toen ging ik al echt hard, niet echt behoefte om er dan nog 5 bij te gooien...
f
flappieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind de aantallen zelf ook hoor. heb er zelf eens 5 gehad op een nacht en ging toen echt keihard!
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer heb ik er drie naar binnen gespeeld en ik heb die ervaring nooit meer geëvenaard.
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#20
2.... of als ik 's maandags vrij ben wil ik er wel wat meer pakken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."