#1
Geen zorgen er is hier al wel 50x off-topic gegaan, dit is een safe space voor regels breken.Er worden blijkbaar zelfs lunchlezingen over dit fenomeen gegeven. ^^
Had ik wel bij willen zijn though.
![]()
Wetenschap is ook maar een mening: Wie denkt dat eigenlijk?
Lunchlezing door Peter Achterberg: waar ligt de grens tussen gezond sceptisch-zijn en stellen dat wetenschap ook maar een mening is?www.eur.nl
Oeps, we zijn een beetje off-topic trouwens, het ging hier blijkbaar over over klaarkomen op MDMA. 🥴 Sorryyy.
"waar ligt de grens tussen gezond sceptisch-zijn en stellen dat wetenschap ook maar een mening is?"
Wist niet dat sceptisch zijn over wetenschappelijk bewezen feiten ook een ding was, klinkt alsof er geen verschil is tussen die 2 🤣

