#1
Dat jij een vrouw ooit de kroonluchter in hebt gekregen terwijl je ze "vrouwmens" noemt is me een raadsel.vrouwmens
Dat jij een vrouw ooit de kroonluchter in hebt gekregen terwijl je ze "vrouwmens" noemt is me een raadsel.vrouwmens
Daar moet je eigenlijk toch wel respect voor hebben he 😝🤣Dat jij een vrouw ooit de kroonluchter in hebt gekregen terwijl je ze "vrouwmens" noemt is me een raadsel.
He's got wise to the game, like 2pac did:Daar moet je eigenlijk toch wel respect voor hebben he 😝🤣
Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .He's got wise to the game, like 2pac did:
MEDIA=youtube]QxAivsTlFyA[/MEDIA
Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken.Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het er niet mee eens ben😜
Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben.Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝
Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken.![]()
Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben.![]()
Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂
Ja, of uit stoïcisme.Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂
Hahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...
Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.Ja, of uit stoïcisme.
Grapje tochHahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.
Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.
Niet zo doen. Ik moest het ook opzoeken, en je weet dat ik vet slim ben.Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...
Thou too? Brutus...Niet zo doen. Ik moest het ook opzoeken, en je weet dat ik vet slim ben.
Ben niet vies van experimenteren hoor, dm is open xGrapje toch![]()
Sorry hoor ik ben ook maar een ongeschoold pleuris joch van 22 ☹️ Tikkeltje meer over gelezen nu maar lijkt niet perse gericht te zijn op mannelijkheid lijkt me toch? Of leg je de link dan op emotioneel gebied.Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...
Stoïcisme is niet coping. Het is de inherente mannelijkheid. Je weet wel, dat wat ervoor gezorgd heeft dat we überhaupt deze beschaving hebben.
De leukste gesprekken komen meestal voort uit offtopic gaan, dat is hier al vele jaren zo.Misschien even naar de PM verhuizen, dit heeft niet meer met het topic te maken.
Je bent gewoon boos dat het niet meer over jou gaat man, niet liegen nou.Misschien even naar de PM verhuizen, dit heeft niet meer met het topic te maken.
Don’t be fooled. She can be viscous 👹Je schreef dat jij amper een kater hiervan krijgt.
Ik kan er misschien een wat simpel antwoord op geven waarom ik denk dat het dus daadwerkelijk een feit is.Ik open dus als het ware de 'deuren' naar dit onderwerp. Itt de aanname waarvan het wel of een niet feit, een case closed zou betekenen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."