Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlaarkomen met MDMA

Klaarkomen met MDMA

116 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
vrouwmens
Klik om te vergroten...
Dat jij een vrouw ooit de kroonluchter in hebt gekregen terwijl je ze "vrouwmens" noemt is me een raadsel.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Dat jij een vrouw ooit de kroonluchter in hebt gekregen terwijl je ze "vrouwmens" noemt is me een raadsel.
Klik om te vergroten...
Daar moet je eigenlijk toch wel respect voor hebben he 😝🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anunnaki zei:
Daar moet je eigenlijk toch wel respect voor hebben he 😝🤣
Klik om te vergroten...
He's got wise to the game, like 2pac did:



Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
He's got wise to the game, like 2pac did:

MEDIA=youtube]QxAivsTlFyA[/MEDIA


Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
Klik om te vergroten...
Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het er niet mee eens ben😜
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
Klik om te vergroten...
Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het maakt wel wat los boys
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anunnaki zei:
Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het er niet mee eens ben😜
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken. :wink:

Hij zegt trouwens ook nog letterlijk in deze clip: "If you fucking with a cool female, that's all good" (They exist!)


Anunnaki zei:
Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝
Klik om te vergroten...
Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben. :sweatsmile:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken. :wink:
Klik om te vergroten...
Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂
Mindless zei:
Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anunnaki zei:
Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂
Klik om te vergroten...
Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...

Anunnaki zei:
Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂
Klik om te vergroten...
Ja, of uit stoïcisme.

Er zijn verschillen tussen de geslachten! Altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...
Klik om te vergroten...
Hahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.

Mindless zei:
Ja, of uit stoïcisme.
Klik om te vergroten...
Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anunnaki zei:
Hahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.
Klik om te vergroten...
Grapje toch :wink:

Anunnaki zei:
Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.
Klik om te vergroten...
Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...

Stoïcisme is niet coping. Het is de inherente mannelijkheid. Je weet wel, dat wat ervoor gezorgd heeft dat we überhaupt deze beschaving hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...
Klik om te vergroten...
Niet zo doen. Ik moest het ook opzoeken, en je weet dat ik vet slim ben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Niet zo doen. Ik moest het ook opzoeken, en je weet dat ik vet slim ben.
Klik om te vergroten...
Thou too? Brutus...

Nee, nooit te laat om te leren. Het is mij ook nooit geleerd door familie, vrienden, school. Meer geleerd op de manier zoals 2Pac hierboven en daarnaast de broeders die het al eerder leerden.

En imo is wat meer stoïciteit hetgene wat de wereld nu wel kan gebruiken. En het is trouwens ook woest aantrekkelijk voor vrouwen (al zullen ze dat vaak niet tot nooit toegeven), dus handig voor ons mannen die daar weleens wat moeite mee hebben.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Grapje toch :wink:
Klik om te vergroten...
Ben niet vies van experimenteren hoor, dm is open x

Mindless zei:
Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...

Stoïcisme is niet coping. Het is de inherente mannelijkheid. Je weet wel, dat wat ervoor gezorgd heeft dat we überhaupt deze beschaving hebben.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor ik ben ook maar een ongeschoold pleuris joch van 22 ☹️ Tikkeltje meer over gelezen nu maar lijkt niet perse gericht te zijn op mannelijkheid lijkt me toch? Of leg je de link dan op emotioneel gebied.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien even naar de PM verhuizen, dit heeft niet meer met het topic te maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Misschien even naar de PM verhuizen, dit heeft niet meer met het topic te maken.
Klik om te vergroten...
De leukste gesprekken komen meestal voort uit offtopic gaan, dat is hier al vele jaren zo.

Maar je hebt gelijk. :)
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Misschien even naar de PM verhuizen, dit heeft niet meer met het topic te maken.
Klik om te vergroten...
Je bent gewoon boos dat het niet meer over jou gaat man, niet liegen nou.

Maar goed doei dan ☹️
b
buddha31Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil toch even reageren op @Roze Olifant en @Mindless 😅

Ik vraag ook vaak of iets een feit is en/of bewezen. Dat zie ik juist helemaal niets als iets typerends voor iemand die enkel wetenschappelijke punten serieus neemt. Ik zie het juist als een punt van interesse om vanuit mijn perspectief mijzelf erin te verdiepen. Ik open als het ware de deuren naar dit onderwerp. Itt de aanname dat het wel of niet van een feit zijn, een case closed zou betekenen.

Simpel voorbeeld:
Ik zit met 2 personen aan tafel. De ene persoon zegt dat edgen verslavend is, de ander zegt juist dat het een verslaving voorkomt omdat je hierdoor meer mentale controle creërt. Dan kan ik als een tenniswedstrijd naar een welles/niettes tafereel kijken, of ik stel de vraag of het een feit is.

Als het inderdaad een feit is, ben ik benieuwd op welke punten, het hoe, wat en waarom. Maar dat prikkelt ook mijn interesse naar persoon B die het niet vind. Dat kan zijn persoonlijke ervaring zijn of een andere theorie. Dat hij feitelijk ongelijk heeft betekent dus niet dat ik bij voorbaat ook iemand ongelijk vind hebben. Want een onderwerp heeft vaak meerdere invalshoeken.

Daarnaast heb je feiten zoals dat mensen zoogdieren zijn. Daar valt niet over te discussiëren. Maar stel dat het een feit is dat edgen een groot verslavingspotentie heeft. En dan blijkt dat dit feit gebaseerd is op de conclusie van een onderzoek gehouden bij 50 mannen in een verslavingskliniek.

Ik noem maar wat. Dan word het een stuk discutabeler. Ik ben eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in het wel of niet, het zwart of wit, en ja of nee. Ik vind vooral het dialoog of iets zelf ontdekken en onderzoeken leuk.

Want als edgen een verslavingspotentie heeft. Dan kan dat ondersteund worden door een wetenschappelijke onderbouwing waarbij het dopaminesysteem word betrokken. Maar de gevoelskant; de ervaringen van mensen, is wat mij net zo veel, vaak zelfs meer aantrekt.

Volledig offtopic trouwens en het ging niet eens over mij😅 maar kort samengevat vind ik de vraag: Is het een feit? Juist een vorm van (persoonlijke) interesse ipv de vraag naar een koud wetenschappelijk standpunt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
buddha31 zei:
Je schreef dat jij amper een kater hiervan krijgt.
Klik om te vergroten...
Don’t be fooled. She can be viscous 👹
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
buddha31 zei:
Ik open dus als het ware de 'deuren' naar dit onderwerp. Itt de aanname waarvan het wel of een niet feit, een case closed zou betekenen.
Klik om te vergroten...
Ik kan er misschien een wat simpel antwoord op geven waarom ik denk dat het dus daadwerkelijk een feit is.
Daarvoor hoef je denk ik eigenlijk alleen maar te kijken wat geil zijn dus met je lichaam doet.

Opgewonden raken dus dat betekent vrij kortademig, verhoogde hartslag, vol adrenaline, bloedstroming naar (vul in). Masturberen op zichzelf geeft al zeer veel dopamine vrij dus ook een erg belangrijke.
Hoe langer jij (of een ander) blijft stimuleren word je op zn tijd steeds gevoeliger voor aanraking en worden de voorgenoemde symptomen eigenlijk alleen maar opgekrikt. Dan nog niet gesproken over het niet normale orgasme wat je natuurlijk hebt wanneer jij het al 2 weken aan het uitstellen bent..

Dit is mijn verklaring! Klinkt namelijk wel erg gezellig allemaal behalve dat ik niet 2 weken ga wachten op een orgasme.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."