#1
Oxazepam zou inderdaad een goeie optie kunnen zijn, lorezepam 2.5 mg maakt je ook wel rustig. Voor de rest gewoon positief denken onder een bad trip moment
AG zei:...Wat kan ik het beste gebruiken puur om de trip af te kappen, met zo weinig mogelijk gezondheidsrisico's/verslaving/invloed op mijn algemene stemming/gedrag? Ik wil eigenlijk gewoon een wondermedicijn dat foute trips stopt, that's it.![]()
Als ik het mij goed herinner, gaat hij al naar een shrink.speeseend zei:AG zei:...Wat kan ik het beste gebruiken puur om de trip af te kappen, met zo weinig mogelijk gezondheidsrisico's/verslaving/invloed op mijn algemene stemming/gedrag? Ik wil eigenlijk gewoon een wondermedicijn dat foute trips stopt, that's it.![]()
Ik zou eens een goede reality-check doen. Ben je misschien een beetje psycho? Zo ja, ga eens naar een zielenknijper. Zo nee, ga ook dan naar een zielenknijper, zodat deze jouw van je waanideeën af kan helpen![]()
speeseend zei:AG zei:...Wat kan ik het beste gebruiken puur om de trip af te kappen, met zo weinig mogelijk gezondheidsrisico's/verslaving/invloed op mijn algemene stemming/gedrag? Ik wil eigenlijk gewoon een wondermedicijn dat foute trips stopt, that's it.![]()
Ik zou eens een goede reality-check doen. Ben je misschien een beetje psycho? Zo ja, ga eens naar een zielenknijper. Zo nee, ga ook dan naar een zielenknijper, zodat deze jouw van je waanideeën af kan helpen![]()
Aloysius zei:Mijn mening: gebruik die dingen alleen als het écht niet goed gaat en je suïcidale acties gaat vertonen. Maar, daar heb je je tripbuddies voor of je sitter, toch?
Je tript als ik het goed heb dus puur voor de fun, als je iets tegenkomt waar je slechte vibes van krijgt wil je dat onderdrukken? In mijn ogen hoor je dan niet eens psychedelica te gebruiken. Slechte dingen horen nou eenmaal bij het bestaan, geen licht zonder schaduw, etcetera.
Als je bad gaat heeft dat meestal een reden, het is voor je persoonlijke ontwikkeling beter door de zure appel heen te bijten.
AG zei:...maar om het veiligheidsgevoel dat ik het altijd kan stopzetten als het te veel wordt. Door dat gevoel van veiligheid zal ik waarchijnlijk minder snel fout gaan, wat alleen maar goed is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."