Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit inmiddels denk nu zoon klein maandje aan De phenibut. Ik pak het niet elke dag maar soms om de dag en soms een paar dagen ertussen, ik doseer tussen de 1-2 gram per keer, ga er nu mee stoppen, maar ben zoooo bang voor de afkick, ook slikte ik er elke avond een paar pammetjes bij om in slaap te komen. Zullen nu wel ellendige dagen gaan worden😩"
"Spyro zei: Verschilt echt per persoon... Ken ook mensen die er zo lang aan zaten maar geen afkick hadden. Hoop dat het meevalt voor je... Succes! Klik om te vergroten... Ben benieuwd wanneer de afkick begint van pheni, heb nog 1gram liggen voor noodgeval"
"Spyro zei: Wat gek dat je het zo hebt ervaren. Ik ben wel een keer van de GHB afgekomen door 2 dagen Phenibut te gebruiken. Heb geen rare bijwerkingen gehad. In hoge doseringen Phenibut lijkt het zeker wel op GHB. Heb je wel gewacht tot de G was uitgewerkt? Ik weet wel dat je snel misselijk etc kunt worden van wat hoge dosissen. Ik val van Phenibut juist als een blok in slaap en kan er ook heel lang op doorslapen. Wat naar dat je zo’n ervaring hebt gehad. Klik om te vergroten... Bij mij werkt het ook altijd precies die hoeveelheid, maar mijn probleem is dat ik dat te lang in de Pheni doorga"
"Spyro zei: Wat gek dat je het zo hebt ervaren. Ik ben wel een keer van de GHB afgekomen door 2 dagen Phenibut te gebruiken. Heb geen rare bijwerkingen gehad. In hoge doseringen Phenibut lijkt het zeker wel op GHB. Heb je wel gewacht tot de G was uitgewerkt? Ik weet wel dat je snel misselijk etc kunt worden van wat hoge dosissen. Ik val van Phenibut juist als een blok in slaap en kan er ook heel lang op doorslapen. Wat naar dat je zo’n ervaring hebt gehad. Klik om te vergroten... Maar na je laatste gtje neem je pas na 2u Phenibut dosis?, duurt bij mij fucking lang voor de Phenibut werkt en de eerste nacht als ik bijv smiddas met ghb stop slaap ik er slecht op zelfs met een Temazepam 20 erbij."
"Zat weer 1,5 maand 24/7 aan de G Elke x weer pffff... Heb nu dinsdag 13:00 mn laatste gtje op. Ik ben gestopt met behulp van phenibut. Tegelijk met mn laatste gtje 1,5 gr Pheni en einde middag 1 capsule van 500 mg. Woensdag ochtend 1gr Pheni en einde middag 500mg Pheni, die nacht sliep ik al 8 uur achter elkaar door. Vandaag in de ochtend 500mg pheni en 8uur savonds weer 500 mg Pheni. Morgen nog 1x 500mg Pheni en ik heb het gered. Dan stop ik sws een week lang met Phenibut want ben nu al bang voor de afkick ervan wat denk nog wel meevalt, maar Pheni is ook zooi, mocht het slapen niet gaan zonder Pheni heb ik altijd nog wat Temazepam 20mg. T is en blijft een ellende maar met Pheni voel ik me overdags gewoon goed en geen trillingen, zweten enz enz. Oja ik nam 2,5ml ghb elk uur."
"Viel je afkick mee?"
"Tja, das niet in handbereik, maar k zal is naar de dokter gaan, misschien krijg ik t mee."
"Wat is het beste als je stopt met g? Afbouwen tot je bijna op 0 zit of in 1x stoppen met hulp van phenibut?"
"Een kleine maand met wel tussenstops. Waarvan wel de laatste 2,5 weken 24/7 helaas."
"Ik pis na het stoppen van g ook de eerste of tweede dag me helemaal Leeg, om t half uur/uur helemaal leeg pissen. Hoop dat het de overige stoffen van de ghb dan maar zijn"