Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat kan ik zeggen... Bedankt voor het vinden van de woorden, goed geschreven. Tripreports als deze zijn hoopgevend voor de ploeterende psychonaut =) Veel geluk!"
"Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt."
"Dat hangt nogal af van welk plateau je kiest (of waar je uiteindelijk al dan niet tegen je wil in terecht komt). In mijn (beperkte) ervaring 4 uur voor de lagere plateaus, 7 voor de bovenste twee. Ik baseer dit op een reis naar wat ik denk dat niveau 3 was, en een paar experimenten met de lagere niveaus. Probeer hier in te lezen voor ervaringsverhalen, http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_DXM.shtml Dat met die merknamen valt mee, PM me anders. Toevoegingen aan DXM kunnen lichamelijk bedreigende reacties veroorzaken, vooral als er paracetamol of antihistamines in zitten. Mijn mening: DXM is kut, geen hol aan, slik liever nog reistabletten als je echt niets te doen hebt. Of rook een joint... greenpower zei: Aloysius zei: Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt. Klik om te vergroten... Dat snap ik wel, maar ik dacht dat je geen (merk)namen etc mocht noemen, althans dat lijkt me logisch. En bedankt voor de site . Ik kon er alleen niet vinden hoelang het effect heeft, wat zijn julie ervaringen? Klik om te vergroten..."
"Wow, super cool! 'Dat zouden meer mensen moeten doen'. Ik zou me absoluut geen zorgen maken, de ceremoniemeester heeft hoogstwaarschijnlijk wel soortgelijke gevallen begeleid op een eerste reis. Heel goed idee, zal jullie band zeker versterken... On a side note: heb mijn ma nu zover dat ze er serieus over aan het nadenken is of ze een keer met me wil paddo'en. Ze heeft mijn eerste trip gesit een jaar of drie geleden (vier uur zitten janken, week later van studie veranderd, haha...) dus ze weet wel ongeveer wat paddestoelen doen... 'Ouderen' zijn gewoon een beetje star in hun denkbeelden, thats all. Als je nu zegt dat je een hele lieve vader hebt, wees niet ongerust!"
"vogel zei: vogel kreeg fluortabblettjes toen ze melktandjes doorkwamen en toen vogel embryo was kreeg ie al kwik binnen ik denk dat de halfwaardetijd tientallen jaren is bij een normaal mens,, het stapelt zich op Klik om te vergroten... Als je vroeger fluor in tandpasta of tabletten binnenkreeg betekend dat niet dat er zich nu nog steeds fluor ophoopt in je lichaam. F- ionen zoals in natriumfluoride in tandpasta zijn goed wateroplosbaar en hopen zich niet op in je lichaam. Verder acht ik de kans marginaal dat fluor de oorzaak is van een de psychologische crisis die je door lijkt te maken. Ik denk dat je oorzaak en gevolg verwisselt. Maak jezelf niet te gek alsjeblieft lieve vogel!"
"K.nurft zei: pandalicious zei: Molecules met fluor (en in mindere mate broom, chloor, jood.. ) in hebben nog een extra interessante eigenschap, ze worden niet gemakkelijk afgebroken, aangezien het lichaam molecules met fluor niet kan afbreken en niet weet wat er mee te doen. Klik om te vergroten... Maar het word uiteindelijk wel afgebroken toch? Of stapelt het zich op? Klik om te vergroten... Deze moleculen zijn klein en kunnen overal (behalve dan op de 4-positie op het aromaat, waar fluor etc. zit) bewerkt worden door je lichaam om beter uitscheidbaar te worden. Er zal dus nauwelijks sprake zijn van accumulatie, je pist ze allemaal weer uit in hun oorspronkelijke of gemetaboliseerde vorm."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Rorschachtest."
"Her en der op internet staan er verslagen van DMT in DMSO, aangebracht op de huid. Ik vat hier mijn enige poging samen, voor de wetenschap! Het idee is dat DMSO een oplosmiddel is dat vrijwel alles oplost en ook nog eens door je huid heen gaat, zie ook de wikipedia op http://en.wikipedia.org/wiki/Dmso. Het neemt de opgeloste stoffen door je huid heen mee je bloedbaan in. Zo zou je dus de DMT direct in je bloedbaan kunnen krijgen zonder te roken. Ik loste circa 50 mg DMT op in 2 mL 99% DMSO, en druppelde hier naar schatting 0.5 mL kraanwater bij. Huid schijnt beter permeabel te zijn voor 70 - 90% DMSO in water dan voor pure DMSO. Dit wreef ik op mijn rechterpols met mijn linkerhand. Omdat de vloeistof ietwat vetachtig was liep het niet van mijn pols af. Na circa 10 minuten leken mijn ledematen iets zwaarder te worden, maar dit was niet van placebo te onderscheiden. Na 30 min stapte ik op de fiets, het rondbewegen van mijn trappers voelde vreemd en de bomen boven de weg leken veel groter. Nergens geometrische patronen of vervormingen. Na 15 - 30 minuten begon ik vreselijk uit mijn mond te stinken naar knoflook, zelf proefde ik een walgelijke, brakke metaalsmaak. (DMSO stinkt!). Behalve een spacey lichaamsgevoel, bestaande uit 'lossere' armen en benen voelde ik niets. Na zo'n 50 minuten was er geen lichamelijk of psychisch effect meer over. De vieze smaak hield 10 uur aan, tandenpoetsen bood geen uitkomst. Niet succesvol dus. Ik wil nog een keer een DMT neusspray maken. Er staat mij vaag iets bij van de poortader en je lever, ik weet niet of ik de DMT door het via mijn pols op te nemen eerst langs de lever gebracht heb, waar het misschien afgebroken is. Ik ben geen medicus of bioloog Ooit worden deze dingen gewoon in een normale medische setting getest - en in de Albert Heijn verkocht"
"Spor zei: Waarom kan ik mezelf geen breaktrough roken Klik om te vergroten... Ach, ik denk dat DMT gebruik en breakthroughs in het bijzonder voor iedereen anders zijn. Ik ervaar soms al entiteiten in de gematigde kleurtjes / vervormingen fase. Helaas heb ik geen weegschaal en rook ik tot ik vind dat ik genoeg heb. Een breakthrough is voor mij het 'oplossen' in je hallucinaties. Vaak interacteren er eerst een of meerdere wezens met me, waarna de kleuren / geluiden in me stromen. Alles wat ik weet en ben wordt me afgenomen door de drug / door de wezens en verdwijnt. Daarna ben ik, of wat er van me over is, een pure stroom bewustzijn die met hoge snelheid door kleurrijke landschappen schiet, of uitkijkt over het universum, etcetera, je kent het wel :P Mijn advies is om zoveel te roken als je denkt aan te kunnen en niet bang te zijn. DMT is interessant"
"omfg zei: Tja misschien laat die trip je dingen zien die je eigenlijk niet hoort te zien maar er wel zijn. Klik om te vergroten... Dit vind ik een hele mooie! Interessante reply waar je zo overheen zou kunnen lezen. +1 De mogelijkheid dat er werelden zijn waar we geen weet van hebben is zeker aanwezig... Wacky zei: Ik heb hiervoor maar 2 mogelijke verklaringen, toeval en dat jij heel goed weet in te schatten welke kerels jou vriendin uitzoekt. Als er daar 100 kerels rondlopen, en van 70 van de 100 weet jij al dat het niet de keuze van je vriendin zal zijn blijven er nog 30 over. En het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat je nog veel beter weet met wie je vriendin thuis zal komen. Een kans van 1 op 30 is echt niet een heel byzonder toeval dat iets gebeurt hoor. Als je vaker zo een negatief gevoel hebt bij het zien van iemand, dan is er zelfs een heel grote kans dat dit eens zou gebeuren. En de keren dat je zo iets denkt te weten of te voelen en dat het niet waar is, zul je waarschijnlijk snel vergeten. Klik om te vergroten... Dat lijkt me nauwelijks een redenatie volgens Occam's razor. Behalve het probleem dat ze de persoon in kwestie maar een paar seconden gezien had, moet je toegeven dat deze theorie veel vergezochter is dan 'TS neemt geestverruimend middel met vriendin en vangt zodoende een glimp op van diens toekomst'. Je lijkt wel heel erg je best te doen dit aan 'toeval' toe te schrijven. De laatste theorie is alleen simpeler wanneer je ervan uit gaat dat je niet alleen een materieel lichaam bent, dat dan weer wel."