Ja precies, en het was ook niet gelijk bij de eerste slechte gedachte maar het was al een tijdje bezig, we waren eerst buiten gaan lopen en daar voelde ik me super fijn om in het bos te lopen, maar het ging uit eindelijk regenen en daarvoor waren we dus na binnen gegaan maar eenmaal binnen begon ik echt duister te trippen en ik had niks meer o der controle kwa gedachtes en me vriendin kon ook niet veel doen, ze probeerde me te knuffelen en me te zeggen dat alles gewoon goed ging en dat ik me nergens voor zorgen om moest maken, maar uit eindelijk dacht ik dat alles tegen me was en dat ik niks kon vertrouwen dustoen bedachten we maar om me 20mg temazepam te geven en gelukkig werkt het
En daar is toch niets mis mee.
Er zijn mensen die de bad trip wel kunnen uitzitten of vind dat het inzichten geeft, hoe rot het ook voelt.
Maar elk mens is anders.
Kennis en ervaring.met trippen en inzichten en je bezighouden ermee buiten het trippen om spelen een hele grote rol.
Maar als een bad trip om wat voor reden teveel van het goede is..Dan kan een benzo een hoop leed besparen.
Respect voor de leden die een bad trip uit kunnen zitten. Maar jammer dat sommige leden oordelen over diegene die dat niet kunnen.
Er zijn toch trials geweest met.tripmiddelen.
Dit werd bewust toegepast bij mentale problemen.
Normaal zou je dan trippen afraden, maar in deze gevallen als de trip wel goed gaat.. dat kan zo helend zijn..zoveel emotionele winst..het zou zonde zijn die kans niet te benutten
In die trials waren meerdere professionals aanwezig als.de trip.een bad trip werd. En in een enkel geval hielp dat helaas ook niet.
Thuis heb je die professionals niet. Liever een benzo waardoor je de trip milder maakt of stopt.
Dan dat het de verkeerde kant op gaat.
Dit is niet naar jou gericht,maar er zijn mensen psychotisch van geworden.zonder voorgeschiedenis.
Mensen die er maandenlang last van hadden,.in de vorm van een trauma, angsten of paniek(aanvallen)
Godzijdank dat een simpele benzo al deze risico's uitsluit.
En bovendien staat niet vast dat jij of anderen de benzo gebruiken. Het zou mij ook een fijn gevoel geven als ik die optie zou hebben.
Ik denk dat ik niet sterk genoeg ben om een vreselijke bad trip uren lang te.ervaren en daar schaam ik mij niet voor.
Als ik het zou doen..in het beste geval heb ik een prachtige en/of leerzame ervaring.
En in het 'slechtse geval' haal ik de scherpe randjes weg of stop de trip