#1
hoe ik het zie is dat ik vooral de active 3d/2d vergelijkt vandaar de uitroepteken met dat 3m best wel actief is op serotonine
Al half jaartje geen md meer gedaan, wel andere troep maar weet niet als Dat ook zo gevaarlijk isDit baart mij zorgen….
je doet/deed 3m toch ? heb je dat icm met ssri gedaan , is ook gevaarlijkAl half jaartje geen md meer gedaan, wel andere troep maar weet niet als Dat ook zo gevaarlijk is
Klopt, enja ik heb letterlijk elke drugs gecombineerd, omdat ik die SSRI echt al 5 jaar neem ofso. Toen kende ik nog niets tot weinig van drugsje doet/deed 3m toch ? heb je dat icm met ssri gedaan , is ook gevaarlijk
klinkt mss dom maar ziet er echt als een doolhof uit die foto, snap er niks van
Ik snap niet exact wat het betekent, maar het toont de activiteit en naamgeving en interactie tussen de moleculen, de metabolieten en de receptoren en dit is een soort blueprint wat je begrijpt als je farmacologie en scheikunde zou studeren. En zelfs dan weten we veel meer niet dan dat we wel weten.klinkt mss dom maar ziet er echt als een doolhof uit die foto, snap er niks van
Dat is iets te eenvoudig, het heeft ook te maken met elektronen in hun schillen, valentie elektronen, antagonistigen en agonisten, en ga zo maar doorvolgens mijn leke brein kennis
heeft dat te maken met receptoren/moleculen
, @Neo-Shulginist weet jij hier meer over
waarvoor denk je dat mensen misselijk worden van xtc al die serotonine in de maag zet de darmen in full overdrive mode, was altijd mijn ideeLees net op dokter Google dat serotonine voor 90% in de darmen word aangemaakt? Dacht eigenlijk dat het 100% in mijn bovenkamer te vinden was.
Nee, je beschadigt je hersenen heel ernstig met je combinatie van 3MMC en max dosis SSRI. Plus je andere medicijnen en ...Zou het kunnen, dat mijn serotonine hierdoor een beetje "beschadigd" is. Of hersteld zo iets altijd?
daar moet je zeker en vast geen sorry voor zeggen, ben blij dat je me waarschuwtNee, je beschadigd je hersenen heel ernstig met je combinatie van 3MMC en max dosis SSRI. Plus je andere medicijnen en ...
En dat op leeftijden dat je behoort te ontwikkelen.
Sorry, maar zeer slecht je nu en gaat ook gevolgen hebben in je toekomst.
Djiezus dude…Ik neem trouwens een SSRI
Al half jaartje geen md meer gedaan, wel andere troep maar weet niet als Dat ook zo gevaarlijk is
Het is een accuut gevaar - dat betekent dat het serotonine syndroom direct kan optreden na een combinatie van je SSRI en een “sero releaser” (sorry Neo). Ik snap echt niet dat als je medicatie gebruikt en drugs wil proberen, je niet eerst éven je telefoon gebruikt of je hersens om te kijken of dat wel zo handig is.Klopt, enja ik heb letterlijk elke drugs gecombineerd, omdat ik die SSRI echt al 5 jaar neem ofso. Toen kende ik nog niets tot weinig van drugs
papas en babys ook.knuffelhormoon, moeder en baby’s krijgen het voor verbinding en hechten met elkaar
Dat deed ik toch ook niet haha?Haha ja persoonlijk erger ik me er wel eens aan als het effect van MDMA weer eens gereduceerd wordt tot 'serotonine slurper'. Haha, dan denk ik "CRINGE".![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."