#1
Had me geïnformeerd maar kreeg vrij snel te lezen dat er weinig over de risico's bekent is. En dat het gebruik ervan word afgeraden. Ja, oke elke gebruik wordt afgeraden denk je dan met medicijnen. Maar daar ging mijn vraag niet over, is verleden tijd en mag blij zijn dat ik nog leef dan. Voor de mensen die het nog zouden interesseren, de nieuwe medicatie werkt goed. Voel me veel beter, en ik zie terug mogelijkheden. Bedankt voor jullie info en de waarschuwing. Ik weet wat ik nu moet doen bij iedere andere drugs, en dat is beter informeren.Ik wist niet dat ik me zo chill kon voelen terwijl ik eigenlijk gewoon een beetje bewustzijn aan het verliezen was. Ik dacht altijd dat je dat wel door zou hebben als je bewustzijn verdiend