Ik heb 't in een kliniek meegemaakt man,
Zat ergens waar mensen zaten voor allerlei verschillende verslavingen.
Ondanks ik thuis al gestopt was met drugs en alcohol, met mij ging het daar in die kliniek met de dag slechter terwijl de andere mensen er juist beter op werden
Dat was inderdaad echt een pijnlijke ervaring die zeker ze litteken heeft achter gelatenπ₯
Fijn om te horen dat de pilletjes ook niet meer de baas over jou zijn!
We kunnen beter ook de slechte emoties ervaren dan volledig numb door het leven gaan!
Geluk!ππ»ππ»
cold turkey gegaan, geen aanradertje geweest. de grote gekmakerij zit hetm in het feit dat niemand een pasklaar antwoord kan geven wanneer je klachten zullen over gaan.
er zijn er die in de prijzen vallen en een jaar last behouden en anderen komen er ongeschonden uit , na jarenlang misbruik.
dat alleen voedt de wanhoop en de angst en doet je vrezen voorgoed jezelf beschadigd te hebben.
na een maand stopten bij mij de klachten grotendeels.
met drugsdips of katers heb je een zeker referentiekader van ok, ik ga me zus of zolang op die manier voelen maar dit stopt.
maar met de benzooi ist bidden om genade.
sterke binken worden bedllegerige kneusjes die nog een schim zijn van zichzelf.
de vuurproef van het leven was dit voor me.
alles wordt nu gewikt en gewogen , en weggelachen als relatief in het aanzicht van de benzowithdrawlhel.
daarna , kun je niet meer zo snel uit je lood geslagen worden, als je weet dat je wrs het ergste al gehad hebt.