#1
Op dit moment heb ik herhaalrecepten voor alprazolam en oxazepam. De alprazolam gebruik ik overdag naar behoefte (circa 1 keer per week).
De oxazepam is mij voorgeschreven om in te kunnen slapen. Echter, werkt dit niet goed indien ik geen hoge dosis neem (30-40 mg). Daarom ben ik voornemens om dit recept in te ruilen voor midazolam of temazepam. Graag hoor ik jullie ervaringen en voorkeuren hierin!
Of indien er een nog beter alternatief is, uiteraard ook!
De oxazepam is mij voorgeschreven om in te kunnen slapen. Echter, werkt dit niet goed indien ik geen hoge dosis neem (30-40 mg). Daarom ben ik voornemens om dit recept in te ruilen voor midazolam of temazepam. Graag hoor ik jullie ervaringen en voorkeuren hierin!
Of indien er een nog beter alternatief is, uiteraard ook!