#1
Dankjewel!
Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Ik zou Lormetazepam vragen aan je HA. Dat is beter dan Midazolam.Dankjewel!
Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Bedankt voor je reactie. Dan doe ik dat (mede gezien de reactie van benzzzy)!Ik zou Lormetazepam vragen aan je HA. Dat is beter dan Midazolam.
Kortwerkende benzo's zouden mij nooit plat krijgen na speed enz althans niet voor lang
Als je iets overkomt en je beland in het ziekenhuis is midazolam het eerste roesje wat je krijgt om onder narcose te komen. Niet bepaald handig als je dat nu al ga nemen om te slapen.Dankjewel!
Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Yep zo gaat het nou eenmaal (helaas)Als je iets overkomt en je beland in het ziekenhuis is midazolam het eerste roesje wat je krijgt om onder narcose te komen. Niet bepaald handig als je dat nu al ga nemen om te slapen.
Ok, het is duidelijk, je wilt graag een normale slaap. Dit gaat met Benzo's niet lukken. Na 3 weken kan je namelijk niet meer zonder Benzo slapen, en je bent nu al op zoek naar sterkere varianten. Je zoekt je hulp in langdurige en kortwerkende benzo's maar dit gaat niet werken. Ik kan je een advies geven, je bent op dit moment benzo verslaafde, en je bent niet alleen, de temazepam is kort voor het slapen willen, maar midazolam is zo kort werkend dat mensen die een dodelijke injectie krijgen al bij bewustzijn komen nadat dit wordt toegedient. Midazolam Dormicum is op dit moment het belangrijkste medicijn bij de dodelijke injectie met Kalium Chloride die de borstkast ademhaling stilzet, de gevangene komt tijdens het uitvoeren van de doodstraf al bij bewustzijn.Op dit moment heb ik herhaalrecepten voor alprazolam en oxazepam. De alprazolam gebruik ik overdag naar behoefte (circa 1 keer per week).
De oxazepam is mij voorgeschreven om in te kunnen slapen. Echter, werkt dit niet goed indien ik geen hoge dosis neem (30-40 mg). Daarom ben ik voornemens om dit recept in te ruilen voor midazolam of temazepam. Graag hoor ik jullie ervaringen en voorkeuren hierin!
Of indien er een nog beter alternatief is, uiteraard ook!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."