Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke benzo om in te slapen?

Welke benzo om in te slapen?

68 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel!

Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Dankjewel!

Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Klik om te vergroten...
Ik zou Lormetazepam vragen aan je HA. Dat is beter dan Midazolam.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Midazolam word vrijwel alleen in het ziekenhuis gegeven.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Ik zou Lormetazepam vragen aan je HA. Dat is beter dan Midazolam.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie. Dan doe ik dat (mede gezien de reactie van benzzzy)!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue eyes zei:
Kortwerkende benzo's zouden mij nooit plat krijgen na speed enz althans niet voor lang
Klik om te vergroten...

Logisch....😅
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij werkt een halve Lorazepam perfect voor inslapen en hele nacht doorslapen... ik heb geen benzo tolerantie of verslaving btw dus geen idee of een halve lorazepam voor jou gaat werken..
s
sisisanLid
01-01-2024, 00:00
#7
John Trap zei:
Dankjewel!

Als er negatief wordt gereageerd op midazolam, zal ik lormetazepam voorstellen!
Klik om te vergroten...
Als je iets overkomt en je beland in het ziekenhuis is midazolam het eerste roesje wat je krijgt om onder narcose te komen. Niet bepaald handig als je dat nu al ga nemen om te slapen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
sisisan zei:
Als je iets overkomt en je beland in het ziekenhuis is midazolam het eerste roesje wat je krijgt om onder narcose te komen. Niet bepaald handig als je dat nu al ga nemen om te slapen.
Klik om te vergroten...
Yep zo gaat het nou eenmaal (helaas)
F
Farmaceutical IncLid
01-01-2024, 00:00
#9
John Trap zei:
Op dit moment heb ik herhaalrecepten voor alprazolam en oxazepam. De alprazolam gebruik ik overdag naar behoefte (circa 1 keer per week).

De oxazepam is mij voorgeschreven om in te kunnen slapen. Echter, werkt dit niet goed indien ik geen hoge dosis neem (30-40 mg). Daarom ben ik voornemens om dit recept in te ruilen voor midazolam of temazepam. Graag hoor ik jullie ervaringen en voorkeuren hierin!

Of indien er een nog beter alternatief is, uiteraard ook!
Klik om te vergroten...
Ok, het is duidelijk, je wilt graag een normale slaap. Dit gaat met Benzo's niet lukken. Na 3 weken kan je namelijk niet meer zonder Benzo slapen, en je bent nu al op zoek naar sterkere varianten. Je zoekt je hulp in langdurige en kortwerkende benzo's maar dit gaat niet werken. Ik kan je een advies geven, je bent op dit moment benzo verslaafde, en je bent niet alleen, de temazepam is kort voor het slapen willen, maar midazolam is zo kort werkend dat mensen die een dodelijke injectie krijgen al bij bewustzijn komen nadat dit wordt toegedient. Midazolam Dormicum is op dit moment het belangrijkste medicijn bij de dodelijke injectie met Kalium Chloride die de borstkast ademhaling stilzet, de gevangene komt tijdens het uitvoeren van de doodstraf al bij bewustzijn.

Sorry om zo duidelijk uit te leggen, je enige hoop is dat je kan stabiliseren op een zelfde dosering, je zal voor slapen niet steeds meer willen, of een sterker product, het spijt me. Maar ik begrijp je, zonder benzo kan je nu misschien dagenlang wakker liggen, je bent keihard verslaafd gemaakt zonder dat iemand dat jou vertelde en vanwie ook verwacht werd dit jou uit te leggen. ( Een huisarts of psychiater ).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."