Sorry meermaals gelezen maar ik begrijp weinig met wat je hiermee wil zeggen? Beetje vaag verhaal. Vind je hulp en ggz niet goed?
Ben je een dealer? Een farmaceut? Veel van je berichten hier zijn in deze (voor mij) vage context.
Of mijn pillen werken averechts nu en snap er zelf niks van.
Excuus maar sla deze over denk. đ
Voor mijzelf zou ik bijvoorbeeld geen alcohol willen maar een arts die medische marihuana voorschrijft waarbij de THC netjes kan worden geslikt, omdat ik niet kan roken. Alcohol vind ik troep maar ik drink het wel. En ik weet uit ervaring dat THC minder erg is dan alcohol maar THC zoals tegenwoordig op de markt is niet zoals vroeger. Ik kan niet roken, en de THC/CBD ration is tegenwoordig ook uit verband.
Ik neem alcohol tegen pijn omdat ik weet dat pijnstillers zoals opiaten vele malen erger zijn, dan primitief alcohol.
Helaas is in Nederland een goed medicijn met THC/CBD ratio echt verboden. En ik heb gekeken of Amfexa iets zou kunnen zijn voor mij, maar helaas, mag niet, geen pijnstillers, geen THC, geen dit geen dat, alleen Benzodiazepinen zoals Diazepam, Oxazepam,...
De praktijk is met medicijnen gewoon dat op de korte termijn ze iets kunnen betekenen maar op de lange termijn gaan mensen er aan kapot.
Waarom zou iemand in hemelsnaam heftige stimulanten dagelijks gaan nemen als medicijn? Ok het is minder erg dan alcohol denk ik, maar ik heb gewoon echt veel pijn, en opiaten werken niet, marihuana is verboden, en omdat ik niet kan roken kan ik ook niet die coffeshop dingen doen, enzo,....
Waarom neem je in hemelsnaam stimulanten als dagelijkse medicijnen? Dat raakt snel uitgewerkt net zoals heroine verslaafden een probleem hebben.
Ik kreeg alleen pijnstillers zoals Codeine en Tramadol, en het werkte enige tijd, maar wat ik nodig kan hebben is THC/CBD maar ik kan niet roken, en in Nederland schrijven artsen dat nog minder vaak voor dan medische Heroine.
Van THC/CBD weten heel veel mensen dat het een natuurproduct is, ik ken het uit het verleden, dat zou beteken dat ik geen alcohol tegen pijn hoef, waarbij alcohol beter werkt dan opiaten, en opiaten in mijn opzicht echt is voor mensen wiens levenseinde nadert.
En dan ? Ik ben in deze situatie terecht gekomen door toedoen van een arts die iets echt heel fouts heeft gedaan, dat wil zeggen, ik had een normaal leven kunnen hebben als die arts er niet was geweest, maar je weet hoe het gaat, die arts had een studie schuld wilde snel scoren, en publiceerde jawel met de LD50 van medicijnen, zoek maar niet uit wat LD50 is.
Waarom wil je afhankelijk worden van een arts, uit al de posts zie ik geen enkele verbetering in gemoed, of lichamelijke siuatie, maar wel zie ik dat je heel veel verantwoordelijkheid draagt en hebt en ook dat vanuit jezelf. Waarom wil je er een verslaving bij hebben?
Dit chronische gebruik van stimulanten gaat je geen rust brengen, dat spijt me, en ook mensen die benzo nemen chronisch, hebben die dan nachtrust? Of alcohol tegen de pijn? Waarom neem ik denk je geen opiaten? Nou omdat opiaten bij mij niet werken, tenminste dat ervaar ik, en opiaten zoals ik die heb gezien worden alleen gebruikt in mijn familie op mensen hun sterfbed als inslaap middel voor overlijden.
En dan waarom is THC/CBD niet beschikbaar als Sativex in Nederland? Nou omdat de opiaten industrie zoals Oxycodone en Oxycontin alle artsen heeft hersenspoeld, van Oxy is goed, THC is bad, ...
Sorry,... Je hebt het moeilijk, ik ook, en life sucks, maar als je kan kiezen, waarom chronisch medicijnen nemen waarvan je als je terugleest je geen geestelijke verbetering merkt? Ik weet het niet. Bij kinderen mag het vanaf 4 jaar worden toegedient, meestal op verzoek van de ouders.